Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:20:49 GMT

۵۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۴۰۸

۵۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشف این میزان مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱۶ درصد افزایش یافته است 

 سردار آزادی با بیان اینکه در این مدت ۲۹۹ معتاد متجاهر از خیابان‌های شهر جمع‌آوری شدند، افزود: در این مدت ۴۵ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۳۱ خُرده فروش و ۶۰۹ حمل کننده هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ۷۶۰ نفر را دستگیر، پنج باند را منهدم کرد و ۲۷۶ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان در رابطه با جرایم فضای مجازی هم گفت:‌ در چهار ماهه گذشته از سال جاری درصد وقوع جرائم فضای مجازی ۱۲۹ درصد نسبت به  مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سردار آزادی با بیان اینکه بیشترین جرائم با ۳۲۲ درصد افزایش مربوط به جرائم مالی است، افزود:‌ در این مدت میزان کشف جرائم فضای مجازی ۱۰۵ درصد افزایش یافته البته پلیس فتا در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ۱۵۷ کارگاه و نشست آموزشی با اقشار مختلف مردم برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۴ نمایشگاه پیشگیری از جرائم سایبری برگزار شده و پنج هزار حلقه لوح فشرده حاوی پیام‌های آموزشی توزیع شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه استان کردستان از نظر سرقت در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد و از لحاظ امنیت در در میان هفت استان امن کشور قرار می‌گیرد، گفت: میزان کشفیات سرقت هم در این مدت ۳۴ درصد افزایش یافته ولی هیچگونه سرقت مسلحانه‌ای روی نداده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان هم گفت: ۱۱ هزار و ۸۲۶ مورد تماس با مرکز ۱۹۷ صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ علی لقایی افزود:  در این مدت با بررسی میزان تماس‌ها مشخص شد میزان انتقاد از عملکرد پلیس ۱۴ درصد کاهش، میزان پیشنهادات ۱۸۰ درصد افزایش و میزان تقدیر و تشکر ۹ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات مستقیم چهره به چهره فرمانده انتظامی و مسئولان انتظامی کردستان با مردم هم ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مبارزه با موادمخدر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز