Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:12:03 GMT

نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه ولایت در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۶۳۸

به گزارش ایکنا از لرستان، نشست خبری رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اصحاب رسانه امروز، 27 مردادماه در مکان سالن جلسات این اداره‌کل و با حضور اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه جاوید، رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات کشور ضمن ابراز رضایت از حضور حداکثری بانوان در عرصه رسانه استان لرستان، به بیان شرح وظایف و نحوه تعامل روابط عمومی‌ها به‌ویژه روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه و مردم پرداخت و حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخُم ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبرنگار و عکاس محمد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است