Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:53:11 GMT

آب و هوای بوشهر/ احتمال رگبار خفیف

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۷۳۷

آب و هوای بوشهر/ احتمال رگبار خفیف

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا اواخر هفته به سبب وزش جریانات به نست ملایم، رطوبت هوا به ویژه در مناطق ساحلی افزایش یابد و دریا نیز در  این مدت بیشتر آرام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا راستگو افزود: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و فردا در برخی نقاط ساحلی مه رقیق صبحگاهی وجود خواهد داشت.

او ادامه داد: امروز در ساعاتی از بعد از ظهر و شب در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات نیمه جنوبی، احتمال ناپایداری‌های موقت جوی به صورت همرفتی و محلی همراه با رگبار خفیف باران و رعد و برق وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی متغیر بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که در هنگام وقوع ناپایداری جوی گاهی به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

راستگو، ارتفاع موج دریا را نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد و گفت:  فردا در بندر بوشهر جزراول ۰۳:۵۳ بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰:۱۳، جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۰۰ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

وضع جوی و دریایی استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه، با ورود سامانه بارشی به کشور، در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. در این روز بیشینه بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه‌شنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنجشنبه در شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج هستند.

کد خبر 849236 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده