Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@20:37:21 GMT

بازگشایی مرز خسروی پروسه‌ای نفسگیر و پرچالش بود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۵۰۱

بازگشایی مرز خسروی پروسه‌ای نفسگیر و پرچالش بود

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بازگشایی مرز خسروی پروسه‌ای نفسگیر و پرچالش بود که به لطف خدا و عنایت امام حسین(ع) محقق شد.
استاندار کرمانشاه افزود: با بازگشایی مرز خسروی مردم استان کرمانشاه رسماً به نقش تاریخی خود مبنی بر میزبانی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در نظر داریم که براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، احتمالاً در ۸ شهریور جشن بازگشایی و افتتاح رسمی مرز خسروی را با حضور وزیر کشور برگزار کنیم.
بازوند گفت: ستاد اربعین تحت مدیریت و نظر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به صورت شبانه‌روزی در قصرشیرین مستقر شود.
وی عنوان کرد: مدیران با نمایندگان تام‌الاختیار آن‌ها تا موانع را برطرف نکرده‌اند به مرکز استان برنگردند.
استاندار کرمانشاه افزود: فردا با استاندار دیاله عراق یک نشست غیررسمی برگزار می‌کنیم و پس از آن نیز نشست ستاد اربعین را با حضور همه مدیران مربوطه در قصرشیرین برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد بازوند بازگشایی مرز خسروی ستاد اربعین استانداری کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات