Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:51:11 GMT

داغ شدن تنور مدعیان کفش طلای فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۶۲۸

داغ شدن تنور مدعیان کفش طلای فوتبال ایران

با حضور جونیور براندائو اکنون تیم‌های مدعی این فصل با مهاجمان خارجی به دنبال دستیابی به اهداف خود خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و فولاد خوزستان تیم‌هایی هستند که در این فصل با مهاجمان خارجی خود همچنان به دنبال دستیابی به بزرگترین هدف در لیگ نوزدهم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنوان آقای گلی فصل گذشته به صورت مشترک به کی‌روش استنلی و لوسیا پریرا رسید تا بعد از چهار فصل این عنوان از ید مهاجمان داخلی در بیاید.


در فصل جدید نیز مهاجمان خارجی حضوری فعال در فوتبال ایران خواهند داشت؛ استقلال دیاباته را به خدمت گرفته و پرسپولیس نیز با جونیور براندائو به توافق دست یافته و تراکتور نیز از بعد از جذب بازیکن پروئی خود، اکنون مدعی است که مهاجم طراز اول دیگری را طی 24 ساعت آینده معرفی خواهد کرد تا در کنار کی‌روش استنلی، لوسیانو پریرا و ماکالی کریسانتوس تنور داغ رقابت در بین مهاجمان لیگ برتری برای دستیابی به عنوان آقای گلی افزایش یابد.


پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم جذب ماریو بودیمیر به توفیق چندانی دست نیافت و این اتفاق برای استقلال با جذب ایسما نیز رقم خورد، هر دو تیم مدعی سرخابی در این فصل با مهاجمان برزیلی و مالی به توافق رسیدند تا روزنه امید جدیدی برای هواداران خود شکل دهند. آنها به همین منظور جونیور براندائو و دیاباته را به خدمت گرفته‌اند. طبق آخرین اخبار براندائو که پیش از عزیمت به ایران وعده آقای گلی نیز به هواداران این تیم داده، بامداد فردا به تهران خواهد آمد و در سمت مقابل نیز دیاباته که در دیدارهای پیش فصل برای آبی‌ها دلبری کرده، امیدوار است این تیم را بعد از مدت‌ها به آقای گلی رقابت‌ها برساند. استقلالی‌ها که همچنان حسرت جدایی مامه تیام را می‌خورند، با جذب دیاباته که در دیدارهای پیش فصل گلزن قهاری نشان داده و کارنامه پرباری نیز دارد، کاملا امیدوار شده‌اند تا در خط هجومی خود اتفاق بزرگی را تجربه کنند و باید دید این مهاجم اهل مالی بتواند در این فصل با جشن گل‌های خود، آنها را روی سکوها به وجد بیاورد.


سپاهان نیز در میان حرف و حدیث فراوان در خصوص جدایی استنلی، در نهایت او را در اصفهان ماندگار کرد و قلعه نویی امیدوار است آقای گل فصل گذشته‌اش بار دیگر موفق شود بار هجومی تیمش را به دوش بکشد. ذوب آهن نیز بعد از جدایی اوساگوآنا اینبار به دنبال مهاجم جدیدی رفت و ماکالی کریسانتوس را به خدمت گرفت.


تراکتور در میان هجمه خبری فراوانی که شکل گرفته بود، امروز یک هافبک اهل پرو را معرفی کرد و قرار است مهاجم سرشناس تیمش را طی 24 ساعت آینده به تبریز بکشاند.


 در میان بازیکنان داخلی نیز همچنان شاید بتوان برای علی علیپور شانس آقای گلی در نظر داشت و در اردوگاه استقلال نیز این شانس برای تبریزی متصور می‌شود که در این فصل بتوانند همانند دیدارهای تدارکاتی این تیم بدرخشد.


باید دید در نهایت از میان گزینه‌های هیجان انگیز در خط هجومی تیم‌ها کدامیک موفق‌تر عمل خواهد کرد و به عنوان آقای گلی دست می‌یابد.

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند

سرمربی پاری سن ژرمن از آمادگی بالا و انگیزه زیاد تیمش برای دیدار با دورتموند خبر داد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش و انگیزه های آن صحبت کرد. 

باید آمادگی این را داشته باشید که گاهی اوقات همه چیز به سود شما پیش نرود؛ به نظرم این ذهنیت بی نقصی برای مواجه شدن با همه اتفاقات زندگی است. اجازه ندهید آنها روی شما تأثیر بگذارند، یا تاثیر آن را به حداقل برسانید. برای بازی فردا و در مواجهه با هر وضعیتی که برای آن آماده نیستیم، همه تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. 

 زندگی جریان دارد

بدترین اتفاق ممکن چه می تواند باشد؟ در هر صورت فردا در پاریس خورشید طلوع خواهد کرد، زندگی ادامه خواهد داشت. ما به عنوان ورزشکار حتی اگر لیاقت نداشته باشد، رقیب خود را تشویق خواهیم کرد. بلند می شویم و دوباره تلاش می کنم. این یعنی هدف. 

 بهترین بازیکنان باید در بهترین موقعیت صاحب توپ شوند

شرایط هر مسابقه کاملاً متفاوت است. گاهی اوقات، حریف عقب نشینی می کند و فضای بیشتری بین خطوط وجود دارد و بازیکنان می توانند بیشتر در حملات شرکت کنند. زمان هایی مانند دیدار رفت وجود دارد که آنها ما را تحت فشار قرار می دهند، به موقع عقب نشینی می کنند و بین خطوط و پشت سر ما فضا به وجود می آید. هدف ما این است که بهترین بازیکنانمان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.

 مهاجمان باید جای درست توپ را لمس کند

اما مطمئناً، اگر حریف پرس کند، فضا به وجود می آید. نمی خواهم مهاجم به جای مدافع توپ را لمس کند. من می خواهم مهاجم در جای درست لمس توپ داشته باشد. می دانم که شما می خواهید در مورد کیلیان صحبت کنید، و من عادت دارم در مورد او صحبت کنم، فکر می کنم هدف ما این است که به دنبال بهترین نسخه از بازیکنان خود باشیم. او اگر در پست مهاجم نوک بازی کند، حریف تلاش خواهد کرد تا لمس توپ های او در میانه زمین باشد. 

 همه باید دفاع کنند

ما همیشه یک هدف مشترک داریم: رساندن توپ به مهاجمان در بهترین شرایط. به مهاجمان می گوییم کمتر توپ ها را به سمت عقب زمین حمل کنند. این یک تفکر آموزشی برای مربیان است. همه ما یک تیم هستیم و در هر ارکستری، هر هنرمندی یک ساز می زنند. در فوتبال هم همینطور است. حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند، این اتفاق برای مهاجمان و مدافعان رخ می دهد. سایر بازیکنان هم حتی اگر در دفاع کردن بسیار خوب باشند، باید در حملات به تیم کمک کنند. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال