Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد که با توجه به نتایجی که نماینده های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا 2019 تا اینجای رقابت ها کسب کردند سهمیه این کشور برای لیگ قهرمانان آسیا سال های 2021-2022 3+یک ماند.

نمایندگان کشورمان در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی حذف شدند و ذوب آهن نیز در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الاتحاد عربستان مغلوب شد. باید دید در سهمیه بندی جدید AFC ایران مثل گذشته سهمیه 3+یک را می گیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود

سرمربی ۵۴ ساله و آرژانتینی روخی بلانکوس، بر لزوم پیشرفت تیمش تاکید کرده است. 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه سفر این تیم به خانه مایورکا در رقابت‌های لالیگا که قرار است روز شنبه برگزار شود، گفت که اتلتیکو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، اتلتی با 64 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این در حالیست که هفت امتیاز با ژیرونا، تیم سوم جدول، به فاصله پنج بازی تا پایان فصل فاصله دارد. تیم سیمئونه با شش امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیک بیلبائو که در رده پنجم قرار دارد، پیش است. آن‌ها پس از شکست 5-4 مقابل بروسیا دورتموند آلمان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

سیمئونه روز جمعه به خبرنگاران گفت:

ما به بازی فردا فکر می‌کنیم. امیدواریم که بتوانیم مانند سال‌های اخیر در جمع چهار تیم برتر باشیم، اما این کار هر روز سخت‌تر می‌شود. تیم‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند، ما هم باید بهتر شویم.

اتلتیکو در این فصل از نظر دفاعی با مشکل مواجه بوده است و از زمان پیروزی خانگی 5-0 مقابل لاس پالماس در فوریه، موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

سیمئونه در این زمینه هم گفت:

وقتی درباره دفاع صحبت می‌کنید، مردم اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند که فقط مربوط به مدافعان است. دفاع کردن، یک کار تیمی است و ما گل‌های زیادی خورده‌ایم چون نتوانسته‌ایم به صورت هماهنگ کار کنیم.

این سرمربی آرژانتینی گفت که تیم او برای کسب سه امتیاز مقابل مایورکا که در رده شانزدهم قرار دارد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

ما با حریفی سرسخت مثل مایورکا روبرو هستیم... آن‌ها با مربی‌ای کار می‌کنند که من به خاطر خونسردی و توانایی‌اش در رقابت، او را تحسین می‌کنم. من چنین مربیانی را تحسین می‌کنم. ما با یک بازی سخت و دشوار رو به رو خواهیم شد.

سیمئونه در پایان گفت:

وقتی فصل به پایان برسد و حساب‌ها بسته شود، آنگاه می‌توانم در مورد احساس خودم و اهدافی که از زمان شروع در اتلتیکو داشته‌ام، نظر بدهم.»

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان