Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، فیلیپه کوتینیو ظهر یکشنبه برای نهایی کردن انتقالش به بایرن مونیخ وارد آلمان شد. انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ روز جمعه قطعی شد و او فصل آینده را به صورت قرضی برای این باشگاه بازی می کند. کریستین فالک خبرنگار معتبر نشریه بیلد اعلام کرد که بایرن مونیخ برای جذب کوتینیو کمتر از آنچه تصور می شد هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین گمانه زنی ها عنوان شد که هزینه انتقال قرضی یک ساله کوتینیو به بایرن مونیخ 20 میلیون یورو خواهد بود. اکنون کریستین فالک ادعای اولیه خود را رد کرده و می گوید بایرنی ها تنها 8.5 میلیون یورو به بارسلونا خواهند پرداخت. دستمزد سالانه کوتینیو در بارسلونا 13 میلیون یورو بود و بایرنی ها پرداخت حقوق یک سال این هافبک خلاق برزیلی را قبول کرده اند. از دیگر بندهای موجود در انتقال قرضی کوتینیو مبلغ دائمی کردن انتقال است و همانگونه که قبلا اعلام شد 120 میلیون یورو خواهد بود. همچنین آدیداس به صورت رسمی اعلام کرده است که کوتینیو در بایرن مونیخ پیراهن شماره 10 را برتن می کند.

- گری کیهیل پس از پیوستن به کریستال پالاس، خاطراتش از آخرین فصل حضور خود در استمفوردبریج را به دست فراموشی سپرده است. به گزارش اسکای، مدافع میانی 33 ساله چلسی که در آخرین قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کرد، فصل گذشته زیر نظر مائوریتسیو ساری فقط به 2 بازی در لیگ محدود شد. او باور دارد سرمربی ایتالیایی سابق باشگاه، فرصت لازم را در اختیارش قرار نداده است. به نظرم هرگز از بیرون باشگاه متوجه نشدید چقدر اوضاع برایم سخت بود. من در هر فصل از حضورم در آن باشگاه، بازی‌های زیادی انجام دادم و بنابراین فصل عجیبی برایم بود و نمی‌خواستم به آن عادت کنم. دیگر از زندگی من پاک شده است. سال ناگواری بود ولی در یادآوری دوران حضورم در چلسی، آن را به خاطر نخواهم آورد و به فکر موفقیت‌هایی خواهم افتاد که در سالیان پیش از آن داشتیم. اوضاع بیش از حد یک جانبه بود و راهی جز جدایی برای من باقی نگذاشت. مخصوصا با حضور آن سرمربی، این اتفاق اجتناب ناپذیر بود. وقتی دو-سه بازی بیرون بنشینید، بازگشت به ترکیب تیم سخت می‌شود و البته من می‌توانستم به ترکیب تیم برگردم. برای به دست آوردن یک فرصت، باید دو، سه یا چهار بازی پشت سر هم بازی کرد ولی این فرصت در اختیارم قرار نگرفت. آن باشگاه را پس از پیدا کردن دوستانی فوق العاده ترک کردم؛ بازیکنان و کارکنان آنجا خارق العاده هستند. با خاطرات خوشی جدا می‌شوم.
پس از یک ماه بدون تیم ماندن، روی هاجسون تصمیم گرفت بازیکنی که روزگاری خودش بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را به او سپرده بود، به کریستال پالاس بیاورد. با وجود داشتن دو مدال قهرمانی لیگ برتر، سه جام حذفی، یک لیگ قهرمانان، دو لیگ اروپا و یک لیگ کاپ در ویترین افتخاراتش، کیهیل هنوز چیزهای زیادی برای اثبات کردن در سلهرست پارک دارد.
در مورد عطشم، از خودم پرسیدم پس از کسب آن افتخارات در چلسی به دنبال انجام چه کاری هستم؟ می‌خواهم برگردم و در همان سطحی ظاهر شوم که می‌دانم توانایی‌اش را دارم؛ سطحی که با بازی کردن مستمر به آن می‌رسم و برای برنده شدن در مسابقات تلاش خواهم کرد. بدون شک انگیزه لازم را در اختیار دارم.  

- مدافع راست 21 ساله انگلیسی، در تابستان امسال در ازای انتقالی 55 میلیون پوندی از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست و خیلی زود با نمایش‌های مستحکم خود، به یکی از بازیکنان محبوب در نزد هواداران تیمش تبدیل شده است. او که در جریان پیروزی 4-0 منچستریونایتد مقابل چلسی 90 دقیقه در زمین حضور داشت، به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است: با نتیجه خیلی خوبی چلسی را شکست دادیم و من نمی‌توانستم (از این شروع) خوشحال‌تر باشم. منتظر انجام اولین بازی خودم در اولدترافورد به عنوان بازیکن منچستریونایتد بودم و حس خیلی خوبی به خاطر باب میل پیش رفتن اوضاع دارم.
ون بیساکا باور دارد تیمش از تمامی ابزار لازم برای حفظ روند پیروزی برخوردار است و این یعنی آن‌ها دوشنبه شب هم می‌توانند وولورهمپتون را در مولنیو شکست دهند. بدیهی است بازی دشواری خواهد بود ولی می‌توانیم نکات مثبت زیادی از بازی با چلسی برداشت کنیم و در ضمن از چند جنبه هم هنوز می‌توانیم بهتر شویم. ما در یونایتد تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داریم و به عنوان یکی از جوان‌تر‌ها، به نظرم این نکته مهمی است. ما به بازیکنانی نیاز داریم که استانداردها و ریتم مسابقات را تعیین کنند و این کاری است که بازیکنان با تجربه‌تر می‌توانند انجام بدهند.    

- رناتو سانچز به وضوح از ماندن در بایرن مونیخ ناراحت است و می خواهد به تیم دیگری منتقل شود تا بیشتر بازی کند. با این حال بایرن مونیخ برنامه ای برای فروش او ندارد. نیکو کواچ و سران بایرن مونیخ قصد دارند در ادامه فصل، همه بازیکنان از جمله رناتو سانچز را راضی نگه دارند. به نقل از بیلد؛ سانچز پس از توقف بایرن مونیخ مقابل هرتا برلین در هفته اول بوندس لیگا، با عصبانیت گفت: شرایط اصلا برای من خوب نیست. دومین باری است که خواهان جدایی از بایرن مونیخ هستم اما آنها من را نمی فروشند. 5 دقیقه بازی کردن برای من کافی نیست!
صبح روز شنبه، نیکو کواچ در صحبت با سانچز برای او توضیح داده است که برای فصل جاری به او نیاز دارد. سرمربی بایرن مونیخ از سانچز خواسته بدون توجه به حواشی، روی کار خود در تمرینات متمرکز شود. ضمناً باشگاه بایرن مونیخ با هماهنگی کواچ، سانچز را بابت مصاحبه غیرحرفه ای او، 10 هزار یورو جریمه کرده است.

- بایرن مونیخ علاوه بر تقویت ترکیب تیم اصلی خود، به فکر آینده نیز است. در همین راستا لیام موریسون، مدافع 16 ساله اسکاتلندی باشگاه سلتیک رسماً به بایرن مونیخ پیوسته است. با تایید باشگاه بایرن مونیخ؛ لیام موریسون، مدافع متولد سال 2003 و اسکاتلندی باشگاه سلتیک به ترکیب تیم زیر 19 ساله های بایرن مونیخ اضافه شده است. قرارداد او با بایرن مونیخ تا سال 2022 معتبر خواهد بود. هنوز مشخص نیست این تیم آلمانی برای جذب موریسون، چقدر هزینه کرده است. موریسون سابقه بازی در تیم زیر 16 سال و تیم زیر 17 سال اسکاتلند را در کارنامه دارد.

- الکسیس سانچز آماده است با رفتن به اینتر، فوتبالش را دوباره احیا کند. با این حال باید منچستریونایتد رضایت بدهد. بعد از تمدید قرارداد ژکو، اینتر به سرعت به دنبال انتقال یک عنصر تهاجمی دیگر است و حالا از ایتالیا خبر می رسد که اینتر و الکسیس سانچز به توافق شخصی رسیده اند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، فرناندو فلیچویچ، مدیر برنامه سانچز به لندن سفر کرده تا بر سر ارقام با منچستریونایتد به توافق برسد. ستاره 30 ساله و شیلیایی منچستریونایتد که در سال 2017، رکورد تاثیرگذاری در 48 گل در یک فصل را برای آرسنال ثبت کرد، هرگز دوران خوبی در اولدترافورد نداشت و حالا آماده است دوباره به ایتالیا برگردد و فوتبالش را احیا کند. باید دید که آیا منچستریونایتد بعد از فروش لوکاکو به اینتر، با انتقال دیگر مهاجم خود به این تیم موافقت خواهد کرد یا خیر. پیشنهاد اینتر به صورت انتقال قرضی با حق خرید خواهد بود.

- داستان هروینگ لوزانو و ناپولی، با پایانی خوش همراه خواهد بود. بعد از توافق ناپولی و آیندهوون، مسائل حق تصویر هم تقریبا حل شده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لوزانو سه شنبه شب راهی شهر رم خواهد شد و انتظار می رود روز چهارشنبه در آزمایش پزشکی ناپولی شرکت کند. ناپولی، بند فسخ 42 میلیون یورویی لوزانو را پرداخت خواهد کرد و حقوق ستاره مکزیکی در ناپولی، سالانه 4 میلیون یورو به اضافه پاداش خواهد بود. لوزانوی 24 ساله، قراردادی را تا سال 2024 با ناپولی به امضا خواهد رساند. وی در فصل گذشته، 21 گل و 12 پاس گل در آیندهوون ثبت کرده بود.

- بارسلونا پس از انتقال قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ حالا شانس معاوضه بازیکن با پی اس جی برای جذب نیمار را از دست داده ولی این باعث ناامیدی آنها نشده است. به نقل از موندودپورتیوو، انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از بارسا به بایرن مونیخ که امروز و فردا رسمی خواهد شد، سناریوی بازگرداندن نیمار را به کلی تغییر داده است. سه شنبه گذشته دور اول مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار بدون نتیجه پایان یافت؛ چرا که پاریسی ها نه تنها دو بازیکن از بارسا را می خواستند که 100 میلیون یورو نیز از این باشگاه طلب کردند؛ در حالی که سران بارسا حاضر نیستند حتی یک یورو نیز برای بازگرداندن نیمار هزینه کنند.
در چنین شرایطی سران بارسا تاکتیک خود در قبال نیمار را عوض کرده اند و قصد دارند پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید غیراجباری را پیشنهاد بدهند. آنها می خواهند نیمار یک فصل قرضی برای شان بازی کند و ملزم به فعال کردن بند خرید دائمی او نیز نباشند. پیشنهادی که باید دید تا چه اندازه مقبول سران پی اس جی خواهد بود و اینکه امیر قطر که مالک واقعی پی اس جی است، حاضر می شود به این قیمت نیمار را از دست بدهد یا خیر. چشم امید سران بارسا اما به خود نیمار است و منتظر این هستند تا او علنی از تمایلش برای پیوستن به بارسا صحبت کند تا هم رئال از عرصه خارج شود و هم پی اس جی در منگنه قرار بگیرد اما مشکل اینجاست که در این داستان هیچکس به دیگری اعتماد ندارد و نیمار هم دوست ندارد درهای رئال را به روی خود بسته ببیند.

- سرمربی منچسترسیتی در مورد درگیری اش با ستاره این تیم توضیح داد. پپ گواردیولا پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل تاتنهام در مورد جر و بحثش با سرخیو آگوئرو در کنار زمین پس از تعویض این بازیکن توضیح داد. گواردیولا گفته:«آگوئرو فکر کرد که من از دست او بابت گلی که خوردیم عصبانی هستم. بازی پر حادثه ای بود و من هم احساسی شده بودم. آگوئرو فکر کرد او را مقصر می دانم. من خودم بازیکن بودم و می دانم که بازیکنان در اینگونه مواقع چه فکری می کنند. من عاشق آگوئرو به عنوان بازیکن هستم و بعدا با هم صحبت کردیم.»


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر الکسیس سانچز پپ آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!