Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به حضور ۱۴ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار در اردبیل گفت: با توجه به آمار بالای تعداد زنان سرپرست خانوار در استان باید سهمیه استان در این زمینه افزایش یابد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و  برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مبنای کار است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی‌سازی این طرح انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این طرح باید به الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان تبدیل شود گفت:درصدد هستیم امسال اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار را در استان با آمار مطلوب و قابل قبول تحقق بخشیم و در این راستا پیگیری‌های لازم و انعقاد قراردادهای مربوطه را به شکل مناسب انجام دهیم.

سند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23 استان کشور اجرایی می‌شودقابلیت‌های زنان در احیای واحدهای تولیدی استان اردبیل استفاده می‌شودابتکار: ارائه تسهیلات یکی از راه‌های توسعه اشتغالزایی استرئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن اشاره به سهمیه استان در راستای 102 نفری زنان سرپرست خانوار برای امسال خبر داد و بیان کرد: طی یک سال این اقدام عملی می‌شود و امید می‌رود بتوانیم با اجرای این طرح زمینه خودکفایی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را رقم بزنیم که این موضوع به نوبخ خود حائز اهمیت است.

اوچی‌اردبیلی تصریح کرد: استان اردبیل 14 هزار و 600 زن سرپرست خانوار دارد که درصدد هستیم با توجه به دارا بودن آمار بالای زنان سرپرست خانوار سهمیه استان را افزایش دهیم و نسبت به شناسایی و استعدادیابی افراد واجد شرایط به شکل مناسب ورود پیدا کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی اردبیل درصدد است ضمن مهارت‌آموزی و ارائه آموزش‌های لازم نسبت به پویایی مشاغل ایجاد شده اقدام کند که این مهم باید مورد حمایت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه قرار بگیرد تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک توسعه اقتصادی و اشتغال استان را رقم زده و شاهد تحول و پویایی منطقه باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد