Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:21:56 GMT

زیرساخت‌های طرح گردشگری بوشهر۲۰۲۲ تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۲۴۴

زیرساخت‌های طرح گردشگری بوشهر۲۰۲۲ تقویت می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح توریسم بوشهر ۲۰۲۲ گفت: زیرساخت‌های این طرح در بخش اقامتگاهی و تفریحی تقویت و گسترش می‌یابد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در بررسی روند چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با بیان اینکه استان بوشهر در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را ارائه کرد اظهار داشت: فضای نمایشگاه یاد شده  زمینه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناطق فراهم کرده که استان بوشهر در این عرصه خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر گفت: استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر توانمندی‌های خود را در عرصه‌های گردشگری، صنایع دستی و تولیدات به نمایش گذاشت که مورد رضایت قرار گرفت.

استاندار بوشهر از اجرای طرح توریسم بوشهر 2022 خبر داد و بیان کرد: این طرح که چندی قبل با حضور وزیر کشور در استان بوشهر افتتاح شد ظرفیت‌های گردشگری و توریسم این استان را مورد توجه قرار داده است.

گراوند، استان بوشهر را یک استان گردشگر پذیر دانست و تصریح کرد: ظرفیت گردشگری استان بوشهر به صنعتی که هم درآمدزا و هم پاک است نباید درآن غفلت صورت بگیرد.

وی، با بیان اینکه اجرای توریسم بوشهر 2022 آثار و برکات مهمی تاکنون داشته است گفت: یکی از مشکلات مهم ظرفیت گردشگری استان بوشهر زیرساخت اقامتگاهی مانند هتل‌های 5ستاره است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون هتل‌های 5 ستاره در استان بوشهر در حال ساخت است خاطر نشان کرد: در مرکز استان بوشهر ساخت هتل 5 ستاره آغاز شده و این در حالی است که هتل 5 ستاره در بندرکنگان دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

گراوند از توسعه زیرساخت‌های گردشگری خبر داد و بیان کرد:  زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری از جمله توریسم بوشهر 2022  در بخش اقامتگاهی و تفریحی تقویت و گسترش می‌یابد.

طرح توریسم بوشهر2022 به اقتصاد استان‌کمک می‌کند ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر تقویت می‌شود ابتکار: فعالیت اقتصادی زنان روستایی و عشایر با توان‌افزایی عملیاتی می‌شود

وی، یکی دیگر از ظرفیت‌های استان بوشهر را تولیدات صنایع دستی دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی مهم برای معرفی توانمندی‌های تولیدی و نیروی انسانی استان‌ها از جمله بوشهر است که ضمن بازاریابی در داخل و خارج از مرزها، قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو