Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:58:32 GMT

دردسر پسر ناخلف برای پدرو مادرش در ولنجک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۶۱۶

شروری که با آتش زدن خانه پدر و مادرش قصد آزار آنان را داشت، دستگیرشد.

به گزارش ایسنا، در ساعات اولیه بامداد دیروز از طریق تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد یکی از اشرار با استفاده بنزین و آتش زدن منزل پدر و مادرش آنان را تهدید به قتل کرده است که بلافاصله ماموران کلانتری ولنجک برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران در محل مشخص شد که متهم یکی از اشرار سابقه‌دار است که برای دومین بار با ریختن بنزین بر روی فرش‌ها و وسایل خانه پدر و مادرش، آنجا را به آتش کشیده و والدینش را به قتل و آزار و اذیت تهدید کرده است که بلافاصله همزمان با اطفای حریق از سوی آتش نشانی ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند.

با اقدام ماموران برای دستگیری این شرور، او همچنان والدینش را به قتل تهدید می‌کرد و در حالی که سعی داشت با ایجاد درگیری با ماموران از موقعیت متواری شود که عملیاتی پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که والدین این شرور با حضور در کلانتری اقدام به شکایت از فرزندنشان کردند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به همراه متهم روانه دادسرا شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دردسر پسرناخلف پدر مادرش ولنجک عید غدیر سالار آقاخان پوری حسینی آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه لیگ نوزدهم ولی الله سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما در خیابان ادهم واقع در شهرستان اهواز درپوش فاضلاب‌ها برداشته شده و به جای آنها لاستیک‌هایی را به صورت ایستاده در داخل آن قرار داده اند. این اقدام به این دلیل انجام شد تا داخل فاضلاب‌ها امکان دید داشته باشند و فردی نیز به داخل آن سقوط نکند، اما رانندگان را هنگام رانندگی دچار مشکلاتی کرده است، زیرا فاصله دریچه فاضلاب‌ها به هم نزدیک است و این خیابان اغلب پرتردد است و گذشتن از کنار و لاب لای لاستیک‌ها برای رانندگان دردسرساز شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

رنجیده خاطر شدن ساکنین مسکن مهر سجادیه کرمانشاه از پس زدگی فاضلاب + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم