Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- یک مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار از تصمیم جدید دولت برای تنظیم‌بازار گوشت مرغ خبر داد و گفت: تامین نهاده‌ها با نرخ مناسب و پیش‌خرید مرغ از زنجیره بزرگ تولیدی این کار در دستور کار قرار گرفت.

یک مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار گفت: به منظور تامین ذخایر استراتژیک مرغ کشور و ورود قدرتمند شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر خرید کالاهای اساسی دولت، برنامه تامین به موقع ذخایر در دستور کار قرار گرفته است که بر اساس آن، از محل قراردادهای پیش‌خرید گوشت مرغ در قبال تامین مناسب و به موقع نهاده‌ها با نرخ و تسهیلات ویژه، این ذخایر تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع با تصمیم دولت، تامین نهاده‌ها با نرخ مناسب و پیش‌خرید مرغ از زنجیره بزرگ تولیدی این کار در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار، با این تصمیم دولت، در آینده‌ای نزدیک بازار گوشت مرغ به تعادل رسیده و با اجرای دقیق این برنامه نیز، ذخیره‌سازی مناسب صورت گرفته و بازار در آرامش، به تامین مایحتاج مردم اقدام خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره مبارزه با آفت سفیدبالک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا،‌ علی محمد مختاری اظهار کرد: افزایش شهرنشینی و رشد جمعیت در کلان شهرهایی نظیر تهران و وجود آلودگی‌های زیست محیطی در این کلان شهرها، نیاز به فضای سبز و گسترش آن را به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در کاهش آلاینده ها مطرح می کند.

وی افزود:  آفات و بیماریها یکی از عوامل خسارت برای فضای سبز شهری هستند که در صورت عدم کنترل می توانند سالانه خسارت جبران ناپذیری را وارد سازند. از این رو یکی از مسائل پر اهمیت در حوزه نگهداری و حفظ فضای سبز شهری حفاظت از گیاهان در برابر خسارت آفات و بیماریها است که یکی از چالش های حائز اهمیت برای دست اندرکاران فضای سبز شهری است. سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در راستای حفاظت از محیط زیست و درختان در برابر آفات و بیماریهای موجود ، اقدام به انجام مدیریت تلفیقی با آفات و بیماریها (IPM) نموده که مقابله با آفات و بیماری‌ها تنها از طریق مبارزه تلفیقی و مکانیکی و بیولوژیکی انجام می پذیرد و در موارد حساس از سموم گیاهی استفاده می‌شود که برای عموم شهروندان و محیط زیست مضر نباشد.

وی با تاکید بر اینکه سال های اخیر به دلیل افزایش بیماریهای ناشی از آلودگی‌ها، گرم شدن کره زمین، نبود زمستان های سرد تا حد زیادی بیماری های موجود در فضای سبز را افزایش داده است، ادامه داد: بیماری‌های مهمی همچون سفیدک ها، شانکرها و آفاتی همانند سفید بالک، سوسک برگ خوار نارون پسیل، زیتون سوسک چوبخوار و پوستخوار، شته و.... در این کلان شهر شیوع یافته اند که با انجام اقدامات تلفیقی مهار و تحت کنترل قرار میگیرند.

مختاری در ادامه برخی از آفات و بیماریهای شایع در فضای سبز شهر تهران را معرفی کرد و گفت: سفید بالک ها علائمی در زیر برگها و اطراف رگبرگها گیاه میزبان (توت زیتون) هستند و از شیره گیاه مکیده و از خود ماده چسبناک عسلک بجا می گذارند.

بنا براعلام سایت شهر، وی درخصوص روش‌های مبارزه با سفید بالک‌ها هم تصریح کرد: این کار دو روش دارد؛ مکانیکی و زراعی و از طریق پایش مستمر با نصب کارت و نوارهای زرد، آبشویی مستمر و منظم، روغن پاشی بهاره، حذف و امحاء پاجوش‌ها و تنه جوش ها و سرشاخه های آلوده، تغذیه و کوددهی و مواردی از این دست انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟