Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خیرالله گراوند روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایلام اظهار داشت: اگر جوانان مشغول کار شوند بسیار کم به سمت مواد مخدر سوق پیدا می‌کند چرا که ایجاد شغل انگیزه آنان را افزایش داده و آینده بهتری را بریا خود ترسیم می کنند.

وی افزود: ایجاد اشتغال زایی برای بهبودیافته گان با تسهیلات بانکی کم بهره و توانمند سازی آنان همچنین آموزش و آگاه‌سازی جامعه نقش بسیار مهمی در جلوگیری از سوق پیدا کردن جوانان به سمت مواد مخدر دارد و نقش خانواده ها در این راستا بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند یادآور شد: توفیق هایی خوبی در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر حاصل شده اما برنامه ها باید هدفمند و با برنامه ریزی اجرا شوند و مسئولان نیز باید امید را در جامعه تزریق و تمام توان خود را برای خدمت به آنان به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه برای برای پیشگیری و مبارزه با با این آسیب اجتماعی بسیج شوند، گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ایجاد شغل، آموزش و پرورش با آموزش دانش آموزان و خانواده های آنها و سازمان فنی و حرفه ای با نهارت آموزی نقش مهمی در پیشگیری از مواد مخدر دارند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: آگاهی دستگاه های عضو شورا در زمینه آسیب شناسی ازجمله اعتیاد به روز باشد تا بتوان درجهت کاهش تقاضای آن برنامه ریزی لازم بعمل آورد.

وی تصریح کرد: رسانه ها نیز درامید بخشی به جامعه و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذاری زیادی دارند.

7180/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی ایلام مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان