Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:29:00 GMT

باسوادی در دهلران ۴درصد از متوسط کشور کمتر است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۰۷۳

باسوادی در دهلران ۴درصد از متوسط کشور کمتر است

به گزارش ایرنا،مجید عسگری در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش زرین آباد گفت:با توجه به نرخ باسوادی ۰۷/۹۴ درصدی کشور، لذا این شهرستان با نرخ باسوادی ۳۲/۹۰ از نرخ کشوری ۴ درصد کمتر است.
وی بر ضروت تلاش متولیان برای کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان تاکید کرد و افزود: مسئولان و مردم باید با توجه به اهمیت سواد و با ارائه راهکارهای تشویقی و تنبیهی زمینه برای گسترش سواد آموزی در شهرستان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دهلران  افزود:همه باید در راستای گسترش سواد اموزی تلاش و طرح شتاب بخشی سواد آموزی در شهرستان و بخش زرین آباد به جد دنبال شود.
اعضای شوراهای اسلامی مطالبات مردم را اولویت بندی کنند
عسگری همچنین در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر پهله و شهردار این شهر و شوراهای اسلامی بخش زرین اباد و جمعی از دهیاران با تبریک پیشاپیش هفته دولت گفت:در هفته دولت پروژه های خوبی در شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می سود.
وی با اشاره به رسالت شوراها افزود: پیگیری مطالبات مردم با لحاظ کردن همه جوانب و نظر به اعتبارات و منابع با اولویت دنبال شوند.
فرماندار دهلران به نحوه پیشرفت گازرسانی،طرح پهله پرچینه،آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی،طرح هادی روستاها،خط تلفن و انتن دهی موبایل و طرح های ورزشی و پروژه های نیمه تمام بخش اشاره و گفت: اعتبارات شهرداری پهله با توجه به ارائه طرح ها اختصاص یافته و ساماندهی گلزار شهدا توسط شهرداری با توجه به اختصاص اعتبار در سال جاری انجام می شود.
عسگری به روستاهای فاقد دهیاری هم اشاره و گفت:از محل ارزش افزوده عمران این روستاها در بخش دنبال می شود.
در این نشست شوراهای بخش و دهیاران و شورای شهر پهله و شهردار  نیز مشکلات را مطرح و خواستار رفع مشکلات در بخش وروستاها و شهر پهله شدند.
تجلیل از آزادگان و نفرات برتر کنکورسراسری از دیگر برنامه های فرماندار دهلران در بخش زرین آباد بود.
فرماندار دهلران با تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت:آزادگان اسناد ماندگار حقانیت نظام هستند و وظیفه آحاد جامعه قدر دانی از استقامت آنهاست.
عسگری به رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان شهرستان اشاره و افزود:این موفقیت ها نشان از همت فرهنگیان و متولیان و دانش اموزان و اولیا دارد و در بخش زرین اباد این موفقیت ها جای تقدیر بیشتر دارد.
۷۱۷۵/۶۰۳۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است