Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایرج عرب که پس از جدایی برانکو از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفته و متهم به ناتوانی در حفظ این سرمربی موفق شده بود، در تازه ترین اظهار نظرش جمله ای را بر زبان آورده که واکنش سرمربی پیشین این تیم را به همراه داشت. 

 

مدیرعامل پرسپولیس در تازه ترین صحبت هایش تاکید کرده بود برانکو به او وعده داده بود در جمع سرخپوشان خواهد ماند و جدایی اش برخلاف وعده ای بود که در نشست با وی داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب که قهرمانی های متوالی برانکو با پرسپولیس را حاصل صبوری مسئولان باشگاه دانست در یک جمله عجیب گفته بود:«برانکو در پرسپولیس برانکو شد.»

 

جمله ای که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت تا بار دیگر مدیرعامل باشگاه را به باد انتقاد بگیرند.

 

برانکو ایوانکوویچ ضمن پاسخ دادن به صحبت های عرب راجع به جدایی از پرسپولیس بار دیگر شفاف سازی کرد.

 

بخندید! همین
سرمربی فصل گذشته پرسپولیس درباره اظهارنظر ایرج عرب راجع به وی گفت: بخندید! ایراد ندارد. حرف ها را باید شنید. جای نگرانی ندارد. همین که من برانکو هستم خوب است.

 

عرب مدیر خیلی خیلی بزرگی است!
برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: او مدیر خیلی خیلی بزرگی است! او حتما چیزهایی می داند. صحبت ها را باید تا آخر گوش داد و گوش کرد. او مدیر مهمی است و من هیچگونه نگرانی ندارم. امیدوارم ایشان هم نگران نباشد.

 

بهترین لحظه هایم در کنار مردم ایران بود
وی در ادامه راجع به عملکرد خود در پرسپولیس یادآور شد: بهترین لحظه های عمرم در ایران بوده است. من کارهای زیادی را کنار مردم ایران و با کمک دوستانم انجام دادم. لحظات خوبی که در ایران داشتم را هرگز فراموش نمی کنم. بهترین خاطرات را از ایران دارم.

 

برنامه قبلی برای رفتن نداشتم
برانکو در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ایرج عرب مدعی شده بود شما دو ماه قبل از رفتن از ایران تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته بودید و وسایل منزل خود را خارج کردید تاکید کرد؟ من؟! هرگز! درباره این موضوع بارها صحبت کردم و فکر می کنم همه چیز مشخص است. من تا آخرین روز حضورم در ایران از آن لذت بردم.

 

عملکرد الاهلی خوب بود و بهتر هم می شود
سرمربی الاهلی عربستان درباره عملکرد این تیم مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مجموع دو بازی باید بگویم عملکرد بازیکنانم خوب بود. آنها تمام تلاش خود را کردند. روز به روز بهتر از قبل می شویم. من همیشه به کاری که در یک مجموعه می کنم مطمئن هستم و امیدوارم بتوانیم با الاهلی تیمی واحد و خوب را تشکیل دهیم. هر باشگاهی مثل یک خانواده است و در کنار هم به هدف مشترک می رسیم.

 

الهلال قهرمان آسیا می شود
وی در ادامه راجع به اینکه کدام تیم را مستحق قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می دانید افزود: الهلال تیم بسیار خوبی است که شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال است. تیم هایی که به این مرحله می رسند استانداردهای لازم را دارند و می توانند خودنمایی کند. نظر من برای قهرمانی روی الهلال است که تیم بسیار خوبی دارد.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب الاهلی عربستان برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، توضیحات یک مدیر آزمایشگاه در برنامه تلویزیونی «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی واکنش برانگیز شد.

کد خبر 849276 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو