Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی داوری در مراسم بهره برداری از پروژه مجموعه "باغ هنر" گفت: امروز تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در شهر تهران به ۱۳۱ ایستگاه رسیده است و به این ترتیب تهران یکی از پر ایستگاه‌ترین شهرهای دنیا در حوزه آتش‌نشانی محسوب می‌شود.
وی افزود: هفت ایستگاه در برنامه آینده توسعه‌ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد که از این میان دو ایستگاه قدیمی بازسازی و پنج ایستگاه به تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تهران اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش این پنج ایستگاه تا پایان سال ۹۹، تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تهران به ۱۳۶ ایستگاه می رسد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به موضوع زمان دسترسی شهروندان به خدمات باکیفیت سازمان آتش نشانی عنوان کرد: تلاش می کنیم زمان خدمت‌رسانی شهروندان را سریع‌تر کنیم. شاخص رسیدن شهروندان به این خدمات در حال حاضر ۴ دقیقه و ۱۳ ثانیه است، اما به این مفهوم نیست که ما می‌توانیم همه موارد را در شهر تهران پوشش دهیم. بی‌تردید برخی خلأها در برخی از نقاط شهر تهران وجود دارد. بنابراین طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار این سازمان قرار دارد.
داوری تصریح کرد: زمان فعلی دسترسی شهروندان به خدمات آتش نشانی زمانی مناسب در استانداردهای جهانی محسوب می‌شود.
به گزارش شهرنوشت، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عنوان کرد: امروز ۹ دستگاه نردبانی که در آخرین روزهای سال گذشته با حمایت شهردار تهران وارد کشور شد، به بهره برداری رسید. این نردبان‌ها ارتفاعی بین ۳۰ تا ۶۴ متر دارند. البته تجهیزات دیگری همچون دستگاه‌های تنفسی و البسه ویژه آتش‌نشانی هم تا چند ماه آینده وارد کشور می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش نشانی پوشش سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران