Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:33:25 GMT

عناوین اول و دوم شطرنج کوپر به نمایندگان ایران رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۲۹۴

عناوین اول و دوم شطرنج کوپر به نمایندگان ایران رسید

در دور هفتم مسابقات شطرنج آزاد یادبود «جوزف کوپر» در سوئیس، امروز «یکشنبه» نمایندگان شطرنج ایران برابر حریفان خود به ۲ پیروزی و یک تساوی رسیدند.
طباطبایی (۲۶۰۱) برابر همتای آلمانی خود با ریتینگ ۲۶۱۸ به برتری رسید تا با کسب شش امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
مقصودلو (۲۶۵۶) دیگر نماینده ایران نیز برابر «واگنر» نماینده آلمان با ریتینگ ۲۵۷۹ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و در ادامه این رقابت‌ها «پویا ایدنی» (۲۵۸۱) نیز امروز برابر «باگنر» سوئیسی با ریتینگ ۲۵۶۹ به تساوی رضایت داد.
بدین ترتیب در پایان مسابقات شطرنج آزاد یادبود جوزف کوپر سوئیس، طباطبایی با کسب شش امتیاز قهرمان شد؛ مقصودلو با پنج و نیم امتیاز در رده دوم ایستاد و ایدنی نیز با پنج امتیاز در رده ششم ایستاد.
در رقابت‌های یادبود کوپر شطرنج باز سوئیسی که در سال ۲۰۱۷ درگذشته است، ۸۷ شطرنج‌باز از کشورهای مختلف جهان در ۷ دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.  
مسئولان برگزار کننده درمجموع برای این رقابت‌ها برای قهرمانان بیست و پنج هزار فرانک سوئیس جایزه در نظرگرفته و آن را بین نفرات برتر توزیع کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جونیور در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران  امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی 19 سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17و 19 سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

شب گذشته(چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) نیز ملی‌پوشان کشورمان میهمان سفیر ایران در قطر بودند.

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز