Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@02:55:15 GMT

حمله کوسه وحشی به چهار نوجوان در عمق دریا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۴۹۰

حمله کوسه وحشی به چهار نوجوان در عمق دریا

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «۴۷ متر پائین: از قفس رها شده» به کارگردانی جوناس رابرتز اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از شانزدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد. تاریخ انتشار: 19:00 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۵۷۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «۴۷ متر پائین: از قفس رها شده» به کارگردانی جوناس رابرتز اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از شانزدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: چهار نوجوان که قصد ورود به یک شهر مدفون شده در زیر آب را دارند، بزودی متوجه می شوند که در این محل کوسه ای ترسناک قرار دارد.

جوناس رابرتز علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته است، در کنار رابرتز، ارنست ریرا نگارش فیلمنامه را به صورت دیالوگ نویسی انجام داده است. 

کارین فاکس، سوفی نرسی، جان کوربت، سیستین رز استالونه، الکس مانسیلا، نیا لانگ، برایان تجو، دیوی سانتوس، برک بانسیر و رالف روود از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می کنند. 

از جمله نکات قابل توجه در این فیلم باید به حضور سیستین رز استالونه دختر سیلوستر استالونه اشاره کرد، استالونه سالها به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینمای هالیوود در آثاری همچون راکی و رمبو به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی در سه استان کشور خبر داد و نسبت به افزایش مسمومیت با این نوع از قارچ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، بابک یکتاپرست با اشاره به آمار مسومیت با قارچ وحشی گفت: امسال با توجه به افزایش میزان بارش باران، رویش قارچ در طبیعیت افزایش یافته است و متاسفانه از آنجایی که اطلاعات مردم و گردشگران درباره قارچ ها کم است؛ ممکن است عده‌ای با مصرف این قارچ های وحشی، دچار مسمومیت شوند.

وی با اشاره به آمار مراجعان مسمومیت به اورژانس افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه و در واقع طی مدت حدود یک ماه، ۵۳ نفر بر اثر استفاده از قارچ وحشی، مسموم شده‌اند. درحال حاضر ۱۴ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها تحت نظر هستند. همچنین ۳۹ نفر درمان شده و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خوشبختانه این مسومیت تاکنون کشته برجای نگذاشته اما لازم است که مردم و به خصوص طبیعت‌گردان از مصرف این قارچ‌ها پرهیز کنند.

وی افزود:متاسفانه میزان مسمومیت ها، نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته بنابراین مسئله باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیشترین میزان مسمومیت‌ها با قارچ در استان‌های فارس، لرستان و کرمانشاه به ترتیب با ۱۶،۱۳ و ۱۰ نفر بوده است. 

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام