Web Analytics Made Easy - Statcounter

رائیجی گفت: برای علاقمندان به حوزه فیلم‎سازی و مستند در کانون‎های مساجد دوره‎های آموزشی تدارک دیده شود و این مهم به کیفیت و هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد کمک می‎کند.

«مسعود رائیجی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از سال 1388 فعالیت رسانه‎ای را در استان آغاز کردم و پس از  چند سال وارد فضای تولیدات تصویری  شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مستندساز گلستانی ادامه داد: مجله تصویری با سه ساعت برنامه‎سازی و مستندهای کوتاه و اجتماعی در سطح استان از جمله اقداماتی بود که دنبال می‎کردم و بیشتر به موضوع محلات مختلف و روستاها استان در این مستندها می‎پرداختم.

 

رائیجی بیان کرد: بیشتر فعالیت‎های ساخت مستند و کلیپ در کانون بقیه‎الله(عجل‎الله تعالی) مسجد بالاجاده دنبال می‎کردم و در شهرهای مختلف فعالیت‎های خود را دنبال کردم.

 

وی افزود: چندسالی است که به صورت نه چندان حرفه‎ای فعالیت ساخت مستند را آغاز کردم و از ساخت چند مستندی که در استان داشتم به دلیل آنکه رو به پیشرفت بوده رضایت داشتم.

 

این مستندساز گلستانی خاطرنشان کرد: در جشنواره طنین مسجد با اثر«خانه» وارد شدم و داستان این اثر بر سر دو نوجوانی است که با یکدیگر مسابقه‎ای می‎گذارند و یکی از آنها تخلف می‎کند و بازنده جایزه برنده را می‎گیرد و فرار می‎کند و در تعقیب و گریز آسیب‎هایی به اموال عمومی و پارک می‎زند و وقتی به منزل می‎رسد می‎بیند همان تخریب‎ها در خانه خود نیز اتفاق افتاده و با این اثر خواستم احترام به قوانین شهروندی تاکید شود.

 

رائیجی بیان کرد:یکی از پیشنهادهای من به جشنواره طنین مسجد این است که به بخش کانونی مساجد توجه شود، علاقمندانی در کانون‎های مساجد حضور دارند که آموزش تخصصی ندیدند و نیاز است دوره‎های آموزشی برای این افراد در نظر گرفته شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل گلپایگان عید غدیر غدیر خطبه نماز جمعه دهه ولایت و امامت شبستان یزد خراسان جنوبي بیرجند طنین مسجد جشنواره طنین مسجد جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که تربیت محور بودن برنامه‌های تابستانی مهمترین رویکرد در فعالیت های اوقات فراغت است، گفت: برنامه‌های تربیت محور در برنامه‌های تابستانی مورد غفلت قرار گرفته تلاش کرده‌ایم امسال این برنامه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی آمون، ۱۹ اردیبهشت در جلسه کارگروه شهرستانی برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در شهرستان سرعین، اظهار کرد: برنامه ریزی مدیران کانون های مساجد باید در حوزه فعالیت های تربیتی کودکان و نوجوانان باشد تا موجب جذب آنها به فعالیت های معنوی و فرهنگی مساجد در سال های آینده خواهد شد.

وی اذعان کرد: مدیران کانون های مساجد در شهرستان ها باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای پیشبرد برنامه های تابستانی استفاده کنند تا شاهد برپایی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری با حضور نوجوانان و جوانان در ایام اوقات فراغت باشیم.

آمون خاطرنشان کرد: البته تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی و فرهنگی به صورت متمرکز در استان منعقد شده است تا به تبع آن در شهرستان ها مدیران کانون ها نیز بتوانند از ظرفیت این نهادها بهره مند شوند و باید به دنبال جذب منابع از این تفاهم نامه باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی به ویژه تربیت مربی برای افزایش فعالیت های فرهنگی در کانون های مساجد در اولویت برنامه های تابستانی کانون های مساجد است.

آمون با اشاره به اینکه، والدین، فرزندان را به حضور در برنامه های فرهنگی و آموزشی مساجد تشویق کنند، افزود: مدیر مسئولان کانون های مساجد در برنامه های تابستانی اوقات فراغت باید تمرکز بیشتری به مسئله برنامه های آموزشی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»