Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به بازگشت زائران خانه خدا به اصفهان، اظهار داشت: صبح دوشنبه اولین پرواز با ۲۳۳ مسافر به فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

او افزود: ورود زائران از ۲۸ مرداد تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد و سپس بعد از یک وقفه دو هفته‌ای بقیه کاروان‌های مدینه قبل به اصفهان برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ورود زائران در هر دو مرحله از ۲۸ مرداد تا ۳۱ شهریور انجام می‌گیرد، گفت: این زائران در مجموع ۳۲ پرواز وارد فرودگاه اصفهان می‌شوند.

او تصریح کرد: سال جاری تعداد ۶ هزار و ۷۹۵ نفر زائر از اصفهان برای برگزاری مناسک حج راهی عربستان شدند که متاسفانه یک نفر از زائران به علت ایست قلبی در مدینه فوت کرد که با رضایت خانواده‌اش در مدینه به خاک سپرده شد و حال بقیه زائران خوب گزارش شده است.

زاهدی ادامه داد: خوشبختانه زائران اصفهانی در سلامت کامل هستند و هیچ پروازی زودتر از موعد برای زائران بیمار اصفهانی نداریم.

انتهای پیام/م

  نخستین گروه از زائران بیت‌الله الحرام فردا وارد اصفهان می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه حج98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان