Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@11:48:32 GMT

نابغه فرشگردی ها کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۹۰۶

به گزارش جام نیوز، دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷  گروه جدید سیاسی مخالف جمهوری اسلامی با نام «فَرَشگَرد» پا به میدان گذاشت. گروهی که خود را نه یک «تشکیلات» یا «حزب» سیاسی که یک «شبکه» تعریف می کرد. شبکه ای متشکل از ۴۰ نیروی سیاسی که خود را «برانداز» و دموکرات - سکولار دانسته و خواستار برپایی یک نظام لیبرال و سکولار در ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهم ترین فعالیت این گروه از آغاز تاسیس، درخواست آنها از  ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اعمال فشار های حداکثری برای ایران بوده است. این درخواست در طی بیانیه ای با امضای 40 نفر از اعضای اصلی این گروه بیان شده است. تشکل سیاسی فرشگرد می گوید "جمعی از ما در دی‌ماه ۱۳۹7 نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا نوشتیم و از او خواستیم تا تحریم‌های موجود علیه  ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گسترش دهد...  پس از گذشت ماه ها از نگارش آن نامه، اجرایی شدن درخواست ها هنوز مورد بحث اعضای اصلی آن است.

 

درخواست از رئیس جمهور آمریکا برای تحقق هدف های این گروه سیاسی باعث شده است که "بهروز طلوعی" از اعضای اصلی آن دونالد ترامپ را نابغه بی نظیر بداند. همان ترامپی که در داخل آمریکا با انتقاد های بسیار و تصمیم های نادرست در جهان سیاست شناخته شده است.

توئیت اخیر بهروز طلوعی درباره ترامپ

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشگرد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در مراسم چهلم سردار محمدرضا زاهدی اظهار کرد: ما چهره در حال احتضار موجودیت مصنوعی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم و در این مسیر عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره اطلاعاتی‌ترین رژیم جهان بود و قدرت و عظمت را در مقاومتی بی‌پایان نشان داد.

وی افزود: وعده صادق نشان داد که پرتراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان تا آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب که سرزمینشان را مبدا عملیات آن‌ها قرار داده‌اند، چگونه در برابر هجوم محدود و بدون غافلگیری، قابل نفوذ و شکست‌پذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751400

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند