Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@09:33:15 GMT

تعداد یارانه‌بگیران سالانه افزایش پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۲۲۲

تعداد یارانه‌بگیران سالانه افزایش پیدا می‌کند

رویداد۲۴ محمد خدابخشی، با اشاره به نشست عصر یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه با حضور وزیر اقتصاد گفت: سوال آقای قاضی‌پور از وزیر اقتصاد درباره علت عدم تادیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی بود. بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر اقتصاد و دارایی بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۶ حدود ۱۰۵ هزار میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت در تلاش است بدهی به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند، بر اساس گفته‌های آقای دژپسند در سال گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شد. اگر چه در ۳ سال گذشته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده اما حجم بدهی‌های دولت به این سازمان در پایان سال ۹۶ حدود ۱۰۵ هزار میلیارد تومان است که سالانه نیز حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به این مبلغ افزوده می‌شود، انتظار می‌رود دولت تلاش و اهتمام بیشتری برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: محورهای متعدد سوال آقای قاضی‌پور از جمله این که چرا دولت مطابق با قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ بدهی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت نمی‌کند، چرا دولت بیمه رانندگان را پرداخت نمی‌کند، چرا دولت سهم کارکنان و کارفرمایان خود را نمی‌پردازد، در جلسه امروز بررسی شد و در نهایت آقای قاضی‌پور تصمیم‌گیری درباره نتیجه سوال را به کمیسیون برنامه، بودجه و مجاسبات واگذار کرد.

خدابخشی با اشاره به سوال احمد همتی از وزیر اقتصاد درباره عدم اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: به زعم نماینده مردم سمنان دولت می‌توانست قیمت حامل‌های انرژی را اصلاح و از محل آن، به خانواده‌های کم‌درآمد یارانه پرداخت کند. هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، توجه به دهک‌های کم‌درآمد جامعه است. بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه امروز، تعداد یارانه‌بگیران سالانه افزایش پیدا می‌کند. این رقم در اسفند ۹۶ حدود ۷۶ میلیون و ۷۱۶ هزار نفر و در اسفند ۹۷حدود ۷۷ میلیون و ۸۷۷ هزار نفر شده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سهم بهداشت از قانون هدفمندی یارانه‌ها به‌صورت کامل محقق نشده است، لذا مقرر شد این سوال در جلسه‌ای دیگر با حضور وزیر اقتصاد و دارایی بررسی و نتیجه سوال با نظر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مشخص شود.

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، تعداد یارانه‌بگیران ، وزیر اقتصاد ، یارانه نقدی ، سازمان تامین اجتماعی ، کمیسیون برنامه و بودجه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تعداد یارانه بگیران وزیر اقتصاد یارانه نقدی سازمان تامین اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند