Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صداوسیما از تشکیل ستاد رونق تولید در رسانه ملی خبر داد و به همکاران مراکز استان ها گفت نسبت به فعال کردن این ستاد در مراکز استان ها پیشگام شوند و با جدیت این مهم را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، عبدالعلی علی عسکری عصر امروز (27 مرداد) در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما در بجنورد گفت: این برنامه یک جشنواره صرف نیست بلکه کارگاه بزرگ برای رصد و سنجش فعالیت های یک ساله سازمان و مراکز استان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه سال گذشته دشمنان برای ما نقشه های شومی کشیدند و قصد داشتند اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب خدشه دار کنند، افزود: اما ملت ایران با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان آنان زد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در هر برهه ای شیطنت هایی را علیه ملت ایران پیاده می کنند، حضور نخست وزیر ژاپن در ایران به عنوان حامل پیام ترامپ برای رهبر معظم انقلاب را آخرین حربه آنان معرفی کرد و گفت: ولی دیدیم که رهبر انقلاب با آن جملات مقتدرانه فرمودند من ترامپ را لایق این پیام نمی دانم.

 

علی عسکری، شکست دشمن در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین و یمن را از دیگر شکست های مفتضحانه آنان اعلام کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی به گونه ای شده که هر روز رونمایی جدیدی از موفقیت های خود را در مقابل دشمنان به منصه ظهور می رساند.

 

وی با بیان اینکه اروپائیان از وقتی تعهدات خود را در برجام نقض کردند و ایران به آنها اولتیماتوم داده، به دست و پا افتاده اند تا این بدعهدی را کمرنگ کنند، اظهارداشت: اما ایران هرگز فریب دشمنان را نخواهد خورد حال چه دشمنان اروپائی و چه آمریکائی باشند.

 

رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه در سایه مقاومت است که می توان به اهداف رسید، به تحریم دشمنان هم اشاره کرد و گفت: تحریم برای کشوری که تولید کننده است، فرصت به شمار می رود.

 

وی با مهم خواندن نقش رسانه ملی در تقویت مقاومت ملت ایران، بیان کرد: دشمنان از طریق شبکه های مجازی و ماهواره سعی دارند افکار عمومی را تخریب کرده و کاری کنند که جامعه به آشوب کشیده شود ولی صدا و سیما توانست افکار عمومی را در این جنگ نابرابر حفظ کند.

 

علی عسکری، نکاتی را خطاب به دست اندرکاران رسانه در مراکز استانی توصیه کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری یک منشور برای جمهوری اسلامی و برای حال و آینده است لذا همکاران استانی تلاش کنند این مهم را علاوه بر تبیین برای عموم مردم؛ در برنامه سازی ها به عنوان مرجع قرار دهند.

 

وی همچنین از تشکیل ستاد رونق تولید در رسانه ملی خبر داد و به همکاران استان ها گفت نسبت به فعال کردن این ستاد در مراکز استان ها پیشگام شوند و با جدیت این مهم را پیگیری کنند.

 

رییس سازمان صداوسیما در پایان توجه به مقوله عفاف و حجاب، انتخابات، اردوهای جهادی و توجه به کیفیت تولیدات رسانه ای را در برنامه سازی همکاران رسانه ملی حائز اهمیت خواند و گفت: باید تلاش کنیم در کنار ارتقای کمیت به کیفیت آثار هم توجه کنیم چراکه اگر کیفیت پایین باشد، دیده نمی شویم.

 

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از روز جمعه (25 مردادماه) آغاز شده و امروز یک شنبه (27 مردادماه) با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف پایان یافت.

 

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه گلپایگان غدیر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی شبستان یزد علی عسکری تولیدات صدا و سیما اختتامیه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود