Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@07:00:20 GMT

ابهام درباره جلسه کذایی استراماچونی و فتحی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۴۸۲

ابهام درباره جلسه کذایی استراماچونی و فتحی

رویداد۲۴ در حالی که رسانه ها از حضور فدریکو پاستورلو مدیربرنامه آندره آ استراماچونی در تهران برای برگزاری جلسه مهمی با مسئولان باشگاه استقلال برای حل اختلافات پیش آمده خبر داده بودند اما جلسه دو نفره و بین فتحی و استراماچونی برگزار شد!

گذشته از غیبت مشکوک مدیربرنامه استراماچونی در جلسه مذکور، اظهارات عجیب فتحی در پایان نشست اش با سرمربی ایتالیایی استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه استقلال که پیش از این جلسه گفته بود یک رسانه داخلی (شما بخوانید خبرنگار معروف ایتالیایی نزدیک به استراماچونی) مسائل استقلال را آنگونه که نیست جلوه داده و باید این مسائل حل و فصل شود، در پایان جلسه اش با استراماچونی منکر همه چیز شد و گفت: مثل هفته‌های گذشته جلسه ما در فضای گرم و صمیمی برگزار شد و درباره مسائل موردنظر صحبت کردیم.مشکلی برای ادامه کار نداریم.

این‌طور نیست مشکلات نباشد اما این مشکلات به تیم لطمه نمی‌زند و در این فضا استقلال بهتر آماده می شود.حال این سوال پیش می آید که اگر مسئله ای نبوده چرا استراماچونی تهدید به استعفا و کناره گیری کرده و 48 ساعت به باشگاه فرصت داده بود؟سوال دیگری که مطرح می شود این است که اگر این جلسات هفتگی است چرا جلسه این هفته رسانه ای شد و همه منتظر خروجی آن بودند؟به نظر می رسد تناقض گویی مسئولان باشگاه استقلال یکی از مواردی است که ایجاد حاشیه می کند و خوراک به رسانه ها و کاربران فضای می دهد و در واقع باید گفت خود کرده را تدبیر نیست!

منبع: آخرین خبر

برچسب ها: رویداد24 ، استراماچونی ، استقلال ، فتحی ، باشگاه استقلال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی استقلال فتحی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس