Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@10:45:05 GMT

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۷۹۲

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

مواد لازم اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت
شیر نارگیل ۱ قوطی
پودر وانیل۱ قاشق چای خوری
عسل۱/۴ پیمانه
توت سیاه۳/۴ پیمانه
تمشک یا توت فرنگی۳/۴ پیمانه
طرز تهیه
زمان تهیه ۶۰دقیقه
۱
شیر نارگیل و وانیل را همراه با دو قاشق سوپ‌خوری عسل در ظرفی بریزید و آنقدر هم بزنید تا نرم و خامه‌ای شکل شوند، سپس ظرف را کنار بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توت‌ها را همراه با باقیمانده عسل در ظرف دیگری خوب مخلوط کنید تا مواد به طور یکدست با هم مخلوط و نرم شوند. در صورت تمایل می‌توانید مقدار عسل را بیشترکنید.
۲
بستنی‌ها را به دو صورت می‌توانید آماده کنید: اول اینکه مخلوط شیر نارگیل را با پوره توت‌ها مخلوط کنید و آن‌ها را به صورت مساوی بین قالب‌های بستنی تقسیم کنید. بعد از اینکه قالب‌ها برای ۳۰ دقیقه در فریزر ماندند، چوب بستنی‌ها را داخل بستنی‌ها فرو کنید و بگذارید به مدت ۴ ساعت در فریزر بمانند. دوم اینکه مخلوط شیر نارگیل را به صورت مساوی بین قالب‌ها تقسیم کنید.
۳
قالب‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فریزر بگذارید، سپس مقداری از پوره توت‌ها را به آن‌ها اضافه کنید و دوباره به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر بگذارید تا بستنی‌ها کمی خودشان را بگیرند. بعد از این زمان چوب بستنی‌ها را داخل قالب‌ها قرار دهید. اجازه دهید تا بستنی‌ها ۴ ساعت دیگر داخل فریزر بمانند تا به خوبی شکل بگیرند.
۴
بستنی‌های آماده شده را به آرامی از قالب‌ها خارج و سرو کنید.
سایر نکات اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت
این دستور بستنی کاملا رژیمی است، اما می‌توانید به جای شیر نارگیل و عسل، ۴۰۰ گرم خامه و یک قوطی شیر عسلی را جایگزین کنید.   منبع:پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی بستنی اسموتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • بومی سازی قالب پنجره
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)