Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بازدار شامگاه یکشنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با بیان اینکه در جریان وقوع سیلاب بالغ بر هزار و ۵۶۸ میلیارد تومان به حوزه کشاورزی لرستان خسارت وارد کرد، اظهار داشت: در حوزه زیرساخت ۷۷۲ میلیارد تومان و در حوزه تولید ۷۹۵ میلیارد تومان خسارت داشتیم.

وی با اشاره به پرداخت خسارت بلاعوض به کشاورزان، عنوان کرد: در این رابطه کارگروههای تخصصی با حضور ۱۳۵ نفر از کارشناسان جهاد کشاورزی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اختصاص مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان استان، تصریح کرد: از این میزان ۱۴۵ میلیارد تومان نقدینگی به استان ابلاغ شده است.

بازدار در ادامه از پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده استان خبر داد و افزود: تا کنون نیز ۳۰ هزار و ۴۴۰ پرونده با پرداخت ۱۲۳ میلیارد تومان خسارت بلاعوض در سامانه بارگذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون هفت میلیارد تومان به هزار و ۷۶۲ کشاورز کمک بلاعوض پرداخت شده است، افزود: همچنین پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به هزار و ۴۱۱ کشاورز پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: راه اندازی ۴۱۰ ایستگاه پمپاژ آب کشاورزان، راه اندازی ۳۲ ایستگاه پمپاژ موقت، جمع آوری ۲۰۰ هزار متر مکعب گل و لای از باغات، لایروبی ۵۶۷ کیلومتر کانال، بازسازی ۴۹۳ کیلومتر جاده دسترسی مزارع، نصب و توزیع ۴۰ هزار متر انواع لوله برای آبرسانی باغات و ... از جمله اقدامات صورت گرفته بعد از وقوع سیلاب در استان بوده است.

بازدار با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت های کشاورزی موقت است و نیازمند کار پایدار هستیم، افزود: تا کنون دو هزار ۳۳۴ پروژه در سامانه سجاد بارگذاری کرده ایم و دولت بنا شده برای آنها از منابع دولتی و عمرانی اعتبار اختصاص دهد.

وی، گفت: هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان در این زمینه پروژه تعریف شده تا بتوانیم زیرساخت های حوزه کشاورزی استان را پایدار و اصلاح کنیم.

کد خبر 4696162

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان کشاورزی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم