Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:56:11 GMT

بازار ماهی در چابهار نیازمند ساماندهی جدی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۵۵۰

بازار ماهی در چابهار نیازمند ساماندهی جدی است

علی‌رضا میر روز یکشنبه در نشست ساماندهی عرضه و فروش ماهی در فرمانداری چابهار اظهار داشت: قیمت ماهی در بازار چابهار از سایر مناطق استان بیشتر است و با وجود تاکیدها و بازدیدها اما در بازار ماهی بالا بودن قیمت‌ها و بی نظمی در رعایت بهداشت و نابسامانی مشهود است.

وی افزود: تحویل سوخت به قایق‌های صیادی دارای مجوز و اعلام آمار قایق‌های مجوزدار و فاقد مجوز، دارای پرونده و بدون پرونده توسط اداره کل شیلات ضروری است و باید به منظور ساماندهی و تفکیک انواع قایق‌های مذکور به صورت جداگانه فراخوان و کدگذاری و رنگ‌بندی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار تصریح کرد: براساس مصوبات کارگروه قبلی مقرر شد که از خروج قایق‌های فاقد مجوز از اسکله‌ها و دریاروی آنها جلوگیری و خروج ماهی از شهرستان نیز با مجوز دامپزشکی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این مصوبات هنوز عملی نشده و باید هرچه سریعتر دستگاه‌های دست‌اندرکار به وظایف خود عمل کنند.

میر گفت: نیروی انتظامی نسبت به توقیف خودروهای حمل فاقد مجوز اقدام و سایر متولیان نیز نظارت کنند تا تمام ماهی صید شده توسط قایق‌های صیادی هفت تیر,  تیس و رمین صرفا پس از وزن کشی به مقصد سوله‌های ماهی حمل شود و حمل ماهی از اسکله‌های یادشده نیز پس از تامین نیاز شهر چابهار مجاز باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان چابهار ادامه داد:  نصب تابلوی الکترونیک قیمت‌ها در محل سوله‌های قدیم و جدید و اعلام نرخ روزانه انواع ماهی به منظور اطلاع‌رسانی به عموم مردم ضروریست و در صورت تقاضا و معرفی فروشندگان ماهی توسط اتحادیه مربوطه نسبت به برپایی جمعه بازار ماهی توسط شهرداری اقدام شود.

میر افزود: عملکرد مسئولان باید باعث شود که مردم احساس رضایت کنند و اگر مردم راضی بودند آنگاه نتیجه می‌گیریم که ما عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: اگر در روستای کمب و رمین نیز بازار ماهی وجود داشته باشد باعث رقابت می‌شود و قطعاً در قیمت ماهی تاثیرگذار خواهد بود.

وی بر ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز توسط شهرداری و شورای شهر تاکید و خاطرنشان کرد: دریا از نعمت‌های خدادادی و بزرگترین و سالم‌ترین راه اشتغال برای جوانان و شهروندان چابهار است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با ۲۰ تومان کاهش به ۱۹۸۵ تومان رسید. قیمت لیر ترکیه در بالاترین رقم خود در روز جاری روی عدد ۲۰۱۵ تومان قرار گرفته بود

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899309

دیگر خبرها

  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن