Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:15:40 GMT

سایت انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۶۱۱

به گزارش خبرگزاری مهر، مصیب رجایی عنوان کرد: این سایت به منظور معرفی انجمن مطالعات برنامه درسی، سیاست ها، اهداف و برنامه های آن و زمینه سازی برای جلب اعتماد افراد برای عضو شدن در انجمن راه اندازی شده است.

وی، فراهم نمودن شرایط سهل و آسان جهت عضو شدن افراد دارای شرایط در انجمن و اطلاع رسانی در رابطه با زمان و مکان برگزاری کارگاه ها، همایش ها و نشست های انجمن را از دیگر اهداف راه اندازی این سایت ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان عنوان کرد: اخبار، فراخوان کارگاه ها، همایش ها و نشست ها و نحوه ثبت نام اعضا برای شرکت در این همایش ها و شبکه های اجتماعی از بخش های این سایت است.

رجایی از کمیسیون ها و گروه های مطالعاتی، بخش خلاقانه، بخش سلامت، خبر فوری، مهمترین همایش ها، مهمترین اخبار و بخش پژوهش به عنوان دیگر قابلیت های این سایت یاد کرد.

وی گفت: علاقه مندان جهت آشنایی با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان می توانند به آدرس اینترنتی hormozganisca.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4696169

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرعباس هرمزگان مطالعه عباس رجایی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود