Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در بوشهر اظهار داشت: ماه محرم ماه شهادت سرور و سالار شهید حضرت امام حسین(ع) و یارانش در پیش است و باید آمادگی لازم برای برگزاری مراسم و برنامه‌های این ایام فراهم شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا با هماهنگی همه‌جانبه همچون سال‌های قبل شاهد برگزاری پرشور و شعور مراسم و برنامه‌های ماه محرم و صفر با حضور گسترده و پرشور مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به فعالیت ۹۲ هزار و ۵۶۸ هیئت مذهبی کشور خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف در راستای زنده نگه داشتن نهضت عاشورا دارند.

وی با بیان اینکه زمان زیادی تا ماه محرم نداریم تصریح کرد: انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام نسبت به توزیع سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی سراسر کشور اقدام کنند.

نوشادی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و موضوع گرانی، باید نسبت به توزیع اقلام اقدام شده و مانع از سوء استفاده افراد سودجو از این وضعیت شد.

وی گفت: امیدواریم با همکاری مناسب مسئولان ذی‌ربط در این زمینه، مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در ماه محرم را شاهد نباشیم.

کد خبر 4696181

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت عاشورا بوشهر روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در راستای تحکیم روابط دوستانه دوجانبه و گسترش همکاری های تجاری و فنی بین وزارت جهاد کشاورزی ایران و وزارت کشاورزی عراق، گروه اعزامی از کشور عراق در قالب هیأت سه نفره متشکل از رئیس دپارتمان باغبانی، مسئول روابط بین الملل و مسئول امور برنامه ریزی و تجارت وزارت کشاورزی در یک سفر دو روزه به استان آذربایجان غربی ، از ظرفیت های تولیدی در بخش باغبانی، باغات سیب و واحدهای سردخانه ای، سورت و بسته بندی شهرستان ارومیه بازدید کردند.

در این بازدید نمایندگان و کارشناسان دفاتر امور میوه های سردسیری و خشک معاونت امور باغبانی، امور بین الملل و سازمان های تخصصی، سازمان حفظ نباتات کشور  و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

 از شرکت رویان پژوهش آذربایجان که یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز دانش بنیان در زمینه تولید انواع گیاهان به روش کشت بافت در کشور است و همچنین از باغات سیب در روستاهای بالانج و تومتر شهرستان ارومیه توسط هیات اعزامی بازدید شد.

در ادامه هیات عراقی از ۴ واحد سردخانه، سورتینگ و بسته بندی در سطح شهرستان ارومیه که مجهز به تکنولوژی های روز هستند، بازدید کردند .

دیگر خبرها

  • بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب 
  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • برنامه‌های جشن هیات‌های مذهبی برای حضرت معصومه(س) اعلام شد
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ