Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه آغاز مسابقات یک سورپرایز ویژه برای هواداران و البته گابریل کالدرون دارد.

جونیور مهاجم گلزن برزیلی در صورت قبولی در تست های پزشکی به صورت رسمی به سرخ پوشان می پیوندد و البته سورپرایز خرید دوم سرخ پوشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم جوان و 22 ساله باشگاه شهرخودرو که در لیگ هجدهم به عنوان یک مهاجم ویرانگر خود را نشان داده به احتمال فراوان به پرسپولیس خواهد پیوست تا تیم از هر نظر در آستانه آغاز لیگ هواداران و حتی کالدرون که علاقه زیادی به حمله دارد را با در اختیار گرفتن مهاجمان غافلگیر کرده باشد.

این احتمال وجود دارد که کالدرون از این دو بازیکن یک زوج طلایی بسازد و همه چیز به قطعی شدن حضور قطعی جونیور و مهدی خانی بر می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس رقابت های لیگ رقابت های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری