Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:14:38 GMT

کشف 62 تن چوب جنگلی قاچاق در شفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۳۸۴

کشف 62 تن چوب جنگلی قاچاق در شفت

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " عبدالعلی شعبانی " به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت در 4 ماه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت 150 فقره انواع سرقت در شهرستان شفت کشف و 62 سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد‌ند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر 11 کیلوگرم انواع موادمخدر را در 4 ماه گذشته کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند گفت: 10 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در این مدت 62 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و 13 قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: همچنین ماموران پلیس شفت 2 هزار و 270 لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده‌اند.

شعبانی اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، 180 دستگاه موتورسیکلت و 285 دستگاه خودرو به علت سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابه جایی اموال مسروقه در 4 ماه گذشته توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و گفت: تاکنون 15 جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات انتظامی آنها رسیدگی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم رعایت قوانین و مقررات سرقت قاچاق موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد