Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@09:07:14 GMT

نتانیاهو غزه را به حملات گسترده تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۶۰۵

نتانیاهو غزه را به حملات گسترده تهدید کرد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه و پیش از سفر به اوکراین گفت در صورتی که ضرورت داشته باشد، اسرائیل تردیدی در حمله گسترده به نوار غزه نخواهد کرد حتی اگر این حمله در اوج رقابت‌های انتخاباتی باشد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، اضافه کرد که برخی اظهارات در این باره که وی به دلیل انتخابات از انجام عملیات علیه نوار غزه خودداری می‌کند نادرست بوده و بر اساس هماهنگی با نیروهای امنیتی هرگونه اقدامی را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه و در جریان موج جدید حملات به شمال نوار غزه، 3 فلسطینی را به شهادت رساند.

همچنین شنبه شب بالگردها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به طور پیوسته بیت لاهیا در شمال غزه را بمباران کردند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • روز ۲۱۴ طوفان‌الاقصی| حملات سنگین اشغالگران به رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی