Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی کرمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه این نمایشگاه از پنج‌شنبه هفته گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است، افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. 

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور در تهران در فضایی به وسعت ۶۰۰ مترمربع به معرفی توانمندی های تولیدی، خدماتی و آیینی خود پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرمی گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه، شاهد استقبال بی‌نظیر مردم بودیم که امیدواریم نتایج مثبت آن را در توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی در استان به زودی شاهد باشیم.

گفتنی است صبح امروز دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز به همراه دکتر پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کرد.

۱۵ نفر از خبرنگاران و عکاسان استان نیز در قالب تور رسانه‌ای به همت روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی از این نمایشگاه بازدید کردند.
۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر

سپاهی رییس امور عشایر شهرستان‌های چابهار ودشتیاری دراین باره گفت: در پی بارش باران اخیر روستاییان وعشایر جنوب استان خوشحال و سرسبزی مراتع باعث چرای بهتر دام‌های آنها خواهدشد

سپاهی ادامه داد: در حوزه عشایر چابهار فقط یک منطقه عشایری راه ان مسدود شده است وبا فروکش کردن باران در حال بازگشایی آن هستیم

وی با اشاره به اینکه قبل از سیل وبحران علوفه مورد نیز به عشایر داده شده است افزود: در زمان سیل توانستیم با مدیریت وخرد جمعی خدمت گزار واقعی باشیم


رییس امور عشایر شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه قسمتی از گوشت ولبنیات مورد نیاز را عشایر منطقه تامین میکنند وبارش‌های اخیر باعث افزایش این تولیدات خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند