Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:03:06 GMT

داماهی «در من برو شکار» را اجرا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۱۶۹

داماهی «در من برو شکار» را اجرا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی «داماهی» از مجموعه‌های نوپای موسیقی تلفیقی ایران روزهای ۳۱ مرداد و اول شهریور سال جاری تازه‌ترین دور کنسرت‌های خود را به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف در ایوان عطار مجموعه سعدآباد تهران برگزار خواهد کرد.

این مجموعه که سال ۱۳۹۴ اولین اثر موسیقایی خود را در قالب آلبوم «داماهی» روانه بازار موسیقی کرد، خرداد ماه سال جاری بود که دومین آلبوم موسیقایی خود را با عنوان «در من برو شکار» در دسترس مخاطبان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر دارا دارایی نوازنده گیتارباس و هم خوان، حمزه یگانه نوازنده کیبورد، ترومپت، پیانو و بلبل ترنگ و ابراهیم علوی نوازنده گیتار عود و پرکاشن گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

همنشینی و همنوازی چند موزیسین ایرانی با گرایش‌ها و سلایق متنوع با خاستگاه‌های اقلیمی متفاوت، اجرای قطعات موسیقی در سبک های مختلف با استفاده از موسیقی منطقه جنوب، نوگرایی در ایجاد موسیقی منحصر به فرد و همچنین تنوع در بکارگیری عناصر موسیقایی ملل مختلف در قالب کلی پاپ از جمله ویژگی هایی است که گروه داماهی طی سال های اخیر دنبال آن بوده است.

گروه موسیقی «داماهی» در این کنسرت به احتمال فراوان قطعات «دخترک»، «یار عزیز»، «بمان»، «صندلی»، «محلهٔ خاموشان»، «سوگند»، «لنج بیوه»، «شب‌های روز»، «گوش‌واره»، «تَرنگ»، «مردن مردانه»، «صدا»، «گلبوته» و «سامبای بهار»، «سوپراستار من»، «دیوانه»، «بارون اسیدی»، «نیاز»، «جاده لغزنده ست»، «بارکو»، «بی امان»، «هو چراغی»، «به درد میخوری»، «چیلنگ»، «درد بی دردی»، «در من بروشکار» و «هومبا» را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

کد خبر 4696247 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه موسیقی داماهی موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی کاخ سعد آباد تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان سریال ایرانی رادیو نمایش بازیگر تئاتر بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند