Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:59:23 GMT

نجات جان گردشگر مشهدی در دریاچه گهر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۳۰۶

به گزارش ایرنا، صارم رضایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک گردشگر مشهدی که به همراه همسرش به دریاچه گهر رفته بود در بدو ورود با مشکل تنفسی حاد و درد شدید قفسه سینه به چادر بهداری اردوگاه فرهنگی سپاه مستقر در دریاچه گهر هدایت شد.

وی افزود: با همکاری عوامل بهداری سپاه، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر دورود مستقر در کنار دریاچه و گردشگری که تکنسین اورژانس خرمآباد بود وضعیت ناپایدار و تهدید کننده جان مصدوم کنترل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دلیل وخامت شدید وضعیت مصدوم و عدم امکان تنفس مصدوم، بدون کپسول اکسیژن انتقال ایشان از طریق تیم موتوری غیر ممکن بود و در آن شرایط، وضعیت مصدوم با اکسیژن تراپی کنترل شد.

رضایی اضافه کرد: داروهای اورژانسی مورد نیاز  همچنین چند کپسول اکسیژن توسط بیمارستان، مرکز ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر دورود تامین شد پس از آن هلی کوپتر اورژانس الیگودرز مصدوم و همسرش را به بیمارستان الیگودرز منتقل نمود.

۳۲۱۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امداد و نجات تنفس جمعیت هلال احمر کوهستان هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر