Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیمی با بیان اینکه برخی سخت‌گیری‌های استانی موجب بروز مشکلاتی برای سمن ها شده است، گفت: ارایه مجوز سازمان های مردم‌نهاد باید تسهیل و زمینه مشارکت اجتماعی بیش از گذشته فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «رامین‌ نعیمی» روز یک شنبه(27 مردادماه) در نشست با اعضای شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم تقویت مشارکت اجتماعی اظهارداشت: برای افزایش مشارکت اجتماعی جوانان فعالیت تبلیغی انجام شده و افراد را به تشکیل سمن تشویق شده اند اما موانع پبش روی آن ها موجب تضعیف انگیزه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: شرایط برای ارائه مجوز سخت است و این موضوع انگیزه جوانان را برای فعالیت اجتماعی از بین می برد که باید شرایط جهت دریافت پروانه فعالیت تسهیل شود.

 

وی ادامه داد: این سخت گیری و رفتارهای سلیقه ای تلاش برای جلب مشارکت عمومی را ضایع می کند و مانع از فعالیت های داوطلبانه افراد در جامعه می شود.

 

نعیمی با بیان اینکه ۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد جوانان در استان اصفهان تشکیل شده تصریح کرد: ۷۰‌ باب از آن ها برای اخذ شناسه ملی اقدام‌کرده اند اما پس از مدتی طولانی، کار آن ها تسهیل نشده است.

 

وی اضافه کرد: سخت گیری ها و رفتارهای سلیقه ای که بعضا تنها در استان اصفهان وجود دارد موجب بروز مشکل و موانعی سخت برای کار این تشکل ها خواهد بود.

 

وی با اشاره احداث خانه های جوان در شهرستان ها گفت: تاکنون ۹ خانه احداث شده که عملیات اجرایی آن بالای ۸۰ درصد رشد داشته و بزودی افتتاح می شود‌ و تمامی شهرستان های استان اصفهان که زمین برای این مرکز داشته باشند، عملیات اجرایی آن ها توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر گلپایگان نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر کشور سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی دهه ولایت و امامت اردبیل خانه جوانان سازمان های مردم نهاد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • مد خوب، مد بد!
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران