Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز گفت: بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی جهت مرمت و بازسازی قنوات شهرستان تخصیص یافته و هزینه شد.

عبدالرضا مهدی بادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: در طول دو سال اخیر- تا پایان تیر ماه ۱۳۹۸- از محل اعتبارات استانی و ملی بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی برای مرمت و بازسازی قنوات شهرستان تخصیص یافته و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز افزود: از این رو عملیات بازسازی تعدادی از قنوات به پایان رسیده و  لایروبی بعضی دیگر  نیز در حال انجام است.

بادی اضافه کرد: این اعتبارات در بیش از ۶۰ رشته از قنوات با انجام عملیات ریزش برداری –نصب گوم و کول و لایروبی- به منظور تحکیم قنوات و همچنین افزایش آبدهی آنها هزینه شده است.

وی گفت: در نتیجه بارندگی های امسال و جاری شدن سیل در رودخانه های فصلی اکثر قنوات در بخش مرکزی با افزایش آبدهی روبه رو شده به طوری که بعضی از قنوات خشک شده در اثر خشکسالی چند سال اخیر دوباره در چرخه فعالیت بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز ادامه داد: این منابع ارزشمند آبی نباید به راحتی از دسترس خارج شود و با مدیریت و مشارکت بهره برداران و همراهی دستگاهای ذی ربط و اجرای طرح های زیرساختی نسبت به حفظ آن اقدام شود.

کد خبر 384990

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قنات نطنز جهاد کشاورزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد