Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:12:11 GMT

سریال «در کنار هم ۲» به مرحله آهنگ سازی رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۷۳۵

سریال «در کنار هم ۲» به مرحله آهنگ سازی رسید

خبرگزاری میزان- همزمان با پایان تصویربرداری بیش از ۸۰ درصد سریال «در کنار هم ۲» امیر عباسیان آهنگسازی این سریال تلویزیونی را برعهده گرفت. تاریخ انتشار: 09:40 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۷۴۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال «در کنار هم ۲»، آهنگسازی این اثر تلویزیونی توسط امیر عباسیان آغاز شده است و تدوین آن نیز توسط حسین باقری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در کنار هم۲» با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزند پروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد اعتیاد و... در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجرا‌هایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخــدر، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که تهیه‌کنندگی آن را آرزو ابوحمزه و کارگردانی آن را داریوش جهانگیری برعهده دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسندگان: محمد عباس نژاد، شاهرخ باقری نژاد، ناظر کیفی: قاسم سیلسپور، کارشناس گروه تحقیق و گردآوری: حنانه شفیعی، مدیر برنامه ریزی: امیرحسین مدرس، دستیاران کارگردان: میثم بیدقی، علی شجاع، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، تصویربردار: رضا ثامری، نورپرداز: نوید عبدلی، دستیار تصویر: وحید ویسی، طراح گریم: محمود آسمانی، مجریان گریم: مینو قبادی، علی اژدری، دستیار گریم: شهین رضی پور، صدابردار: فرشید احمدی، دستیاران صدا: پدرام رمضانپور، کیانوش شفق، طراح صحنه: امیر بنایی، دستیار صحنه: فرزانه حسین خواه، مسئول لباس: مهسا امینی شکیب، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، عکاس: پریسان سهراب زاده، مدیر تدارکات: حمید آدینه وند، دستیاران تدارکات: حفیظ حبیبی، آرش یوسفی و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی.

گفتنی است «در کنار هم ۲» این روز‌ها مراحل تصویربرداری خود را در لوکیشن اصلی خانه‌ای قدیمی در منطقه شرق تهران سپری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال تلویزیونی در کنار هم دو سریال های سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • محمود گبرلو بازیگر شد