Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجری گفت: طرح نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانش آموزان ابتدایی بوده که سال قبل ۳۸ هزار دانش آموز در این طرح شرکت داشت‌اند که از این تعداد هزار نفر موفق به حفظ جز ۳۰ قرآن شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان٬ «عباس تجری» در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن٬ عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان گفت: اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان امسال موفق به کسب 14 رتبه برتر ملی در مسابقات قرآن و عترت دانش اموزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح معرفت(5) در محل مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) قم برگزار شد افزود: این طرح از سال 87 در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با معصومین برگزار می‌شود که در این دور از طرح 3 هزار دانش آموز شرکت داشته‌اند.

 

وی از برگزاری طرح نهضت حفظ جزء 30 قرآن خبر داد و اضافه کرد: این طرح ویژه دانش آموزان ابتدایی بوده که سال قبل 38 هزار دانش آموز در این طرح شرکت داشته اند که از این تعداد هزار نفر موفق به حفظ جز 30 قرآن شدند.

 

تجری با بیان اینکه طرح حفظ جزء 30 قرآن طرح بسیار خوبی است ابراز کرد: حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع ابتدایی می‌تواند موجب کسب افتخارات بیشتر توسط دانش آموزان در آینده شود.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر اردبیل گلپایگان بیرجند نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه عید غدیر خم کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند