Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:01:12 GMT

وزارت خارجه پاکستان انفجار خونین در کابل را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۱۸۱

وزارت خارجه پاکستان انفجار خونین در کابل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه پاکستان حمله انتحاری داعش به مراسم عروسی شیعیان در پایتخت افغانستان را محکوم کرد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، وزارت امور خارجه پاکستان حمله انتحاری و تروریستی گروه داعش به مراسم عروسی شیعیان در پایتخت افغانستان را  شدیدا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایت رسمی وزارت خارجه پاکستان آمده است: پاکستان تروریسم و کشتار را در تمام اشکال محکوم می‌کند.

دهمین حمله هدفمند علیه شیعیان در کابل؛ سکوت دولت ادامه داردگروه تروریستی داعش حمله به مراسم عروسی در کابل را به عهده گرفتایران انفجار تروریستی کابل را محکوم کرد

اسلام‌آباد با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده‌های قربانیان این حادثه اعلام داشته است: چنین حملات به آرمان صلح، امنیت و ثبات در افغانستان ضربه خواهد زد.

گفتنی است انفجار انتحاری شنبه شب در یک مراسم عروسی شیعیان در غرب کابل توسط گروه تروریستی داعش تاکنون نزدیک به 100 جان باخته و 182 زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد