Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم استان لرستان، موفق به کسب 22 مقام برتر کشور شامل 8 مقام اول، 5 مقام دوم، 2 مقام سوم و 7 رتبه برگزیده کشوری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و پرورشی شدند.
در این جشنواره با حضور دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، دانش‌آموزان لرستان با درخشش چشم‌گیر صاحب رتبه‌های برتر کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، امیررضا نقی‌بیرانوند، امین زرین، پوریا پورپرویز، محمدرضا بارانی، میلاد بخشنده، رضا سالاروند، امیرپور محمودیان، مبین برخورداری، جواد علیدادی، حسین ورمزیار، مهدی رضا جمشیدیان، امیرحسین الیاسی، رضا عشقی، محمدمهدی نورالهی، محمد یوسفی، عرفان مریدی، حسن محمدی‌مقدم، امیرمهدی قانع، سینا سعیدی‌مقدم، امیرحسین ویسکرمی، مهدی هاشمی‌آرا و مهدی اکبری دانش‌آموزان برگزیده این جشنواره بودند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود