Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@03:39:49 GMT

فریدونی: ذوب آهن برای قهرمانی وارد لیگ می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۵۲۵

فریدونی: ذوب آهن برای قهرمانی وارد لیگ می شود

به گزارش وانانیوز، 

 عضویت مجتبی فریدونی در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان همراه با پیش قضاوت برخی شد و حتی عنوان شد که فریدونی مخالف سرسخت سیاست‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن است!

 حضور شما در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن خیلی خبرساز شد و با پیش قضاوت برخی نیز همراه بود.

_ بله همین طور است. به محض اینکه مدیرعامل محترم کارخانه اعلام کرد که حکم بنده برای حضور در هیات مدیره باشگاه صادر شود برخی رسانه ها چنین مطالبی رامنتشر کردند و نوشتند جلسه عجیب هیات مدیره باشگاه، نمی دانم چه چیز آن جلسه عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص اینکه پاداش برای تیم هم در همان جلسه تصویب شد.

 برخی شما را مخالف سرسخت آذری نامیدند.

من تازه وارد هیات مدیره باشگاه شده ام و مثل سایر اعضای هیات مدیره هستم. اختلاف سلیقه و نظر هم امری غیر طبیعی نیست. حتی در یک خانواده هم ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد.

 آذری معتقد است که کارخانه 25 میلیارد تومان از بودجه باشگاه را کم کرده آیا این مساله صحت دارد؟

البته 25 میلیارد از بودجه پیشنهادی ایشان کم شده است. ایشان برای امسال 50 میلیارد تومان بودجه پیشنهاد داده بودند که با 25 میلیارد تومانش موافقت شد. هر ساله در مجمع عمومی کارخانه ذوب آهن تصویب می شود که مبالغی به عنوان کمک بلاعوض به باشگاه شود. این مساله در آئین نامه بورس هم وجود دارد. سهامداران عمده کارخانه امسال فقط با 25 میلیارد تومان موافقت کردند.

 این مبلغ برای حضور موفق باشگاه در این شرایط گرانی در لیگ کافی است؟ 

باید کمبود بودجه جبران شود از محل فعالیت های تجاری و جذب اسپانسر و فعالیت های اقتصادی باید جبران شود. 

برخی مدعی هستند که شما مدیرعامل بعدی باشگاه ذوب آهن هستید.

این مساله هم مثل همان پیش قضاوتی است که در مورد حضورم در هیات مدیره انجام گرفت و خودشان مسایلی را بیان کردند و بعد مطلبی را استنباط کردند و گفتند چون او مخالف آذری است پس به دنبال جایگاه اوست.

 یعنی قرار نیست مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شوید؟

فعلا که چنین چیزی نیست اما کسی از آینده خبر ندارد که چه چیزی پیش خواهد آمد. 

 نظر شما در مورد حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان چیست؟ برخی معتقدند که این حذف به تفاوت بنیه مالی دو باشگاه ذوب آهن و الاتحاد ربط داشت.

دلایل مختلفی در مورد حذف ذوب آهن مطرح است و یکی از آنها همین مساله مالی می تواند باشد قطعا اگر باشگاه ذوب آهن هم شرایط مالی اش خیلی خوب بود می توانست مثل تیم رقیب در کشورهای اروپایی اردو بزند اما شاید مهم ترین دلیل شکست ذوب آهن تقویم لیگ قهرمانان آسیاست که از سوی کنفدراسیون تهیه شده است. اینکه مسابقات در یک فصل مسابقاتی شروع می شود و بعد از پایان فصل مسابقاتی کشور ما ادامه پیدا می کند. از سویی دیگر ما از میزبانی هم محروم بودیم. با این وجود در بازی رفت باخت دو بر یک نتیجه ای قابل جبران بود بخصوص اگر می توانستیم در اصفهان بازی کنیم نه هوای گرم 45 درجه قطر و از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران هم برخوردار می شدیم. 

هدف باشگاه ذوب آهن از حضور در لیگ برتر نوزدهم چیست؟

به نظر من هر 16 تیم به امید موفقیت و قهرمانی وارد مسابقات می شوند و ذوب آهن هم مثل 16 تیم دیگر به امید قهرمانی وارد لیگ برتر خواهد شد.

البته برخی می گویند که فقط 4-5 تیم مدعی قهرمانی هستند  و برخی تیم‌ها فقط برای سقوط نکردن می‌جنگند و برخی هم برای حضور در میانه جدول.

بله ولی ذوب آهن در این چند سال همیشه جز مدعیان بوده است و می تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

 نظر شما در مورد عملکرد علیرضا منصوریان در باشگاه ذوب آهن چیست؟

من آدم فنی فوتبال نیستم که بخواهم در مورد ایشان نظر بدهم فقط می توانم بگویم او مربی است که در هر تیمی بوده موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت پولیتزر، هیات مدیره جایزه پولیتزر که از روزنامه نگاری و ادبیات تجلیل می‌کند، با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان روزنامه‌نگاری که به انتشار اخبار اعتراض‌های اخیر دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا می‌پردازند تجلیل کرد.

در بیانیه هیات مدیره پولیتزر آمده است:

همانطور که ما گرد هم می‌آییم تا بهترین و شجاع‌ترین روزنامه‌نگاری کشور را بررسی کنیم، هیات جایزه پولیتزر از تلاش‌های خستگی ناپذیر روزنامه‌نگاران دانشجو در سراسر دانشگاه‌های کشورمان، که اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها را با وجود خطرات بزرگ شخصی و دانشگاهی پوشش می‌دهند، قدردانی می‌کند.

در ادامه آمده است:

ما همچنین می‌خواهیم گزارش‌های فوری و فوق‌العاده‌ای را که روزنامه‌نگاران دانشجو در دانشگاه کلمبیا، جایی که جوایز پولیتزر در آنجا برگزار می‌شود، را تحسین کنیم.

هیات مدیره جایزه پولیتزر با اشاره به اینکه سه‌شنبه شب اداره پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه فراخوانده شد، از دانشجویان روزنامه‌نگاری که با روحیه آزادی مطبوعات، در شرایط سخت و خطرناک و در معرض خطر دستگیری، تلاش کردند تا یک رویداد خبری مهم ملی را ثبت کنند، تجلیل کرد.

دانشگاه‌های آمریکا در هفته اخیر با اعتراض دانشجویانی که در حمایت از فلسطین و اعتراض به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه فضای دانشگاه‌ها را پر کردند، روبه رو بوده است.

امسال صدوهشتمین دوره اهدای جوایز پولیتزر برگزار و اسامی برندگان ۶ ماه می در دو بخش روزنامه‌نگاری و ادبیات اعلام می‎شود.

کد خبر 6095561

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی