Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دیدار هفته گذشته با فرمانده نیروی هوایی نیکاراگوئه، گفت: این فرمانده می‌گفت: شما ۴۰ سال است، ثابت قدم مانده‌اید و آرمان‌های انقلاب شما پابرجا مانده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نهاجا، اظهار داشت: در زمان وقوع انقلاب اسلامی، جهان به دو بخش شرق با رهبری شوروی و غرب به رهبری آمریکا تقسیم شده بود و همه کشور‌ها به سمت یکی از این دو تمایل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حتی فرهنگ سازمانی و تسلیحات کشور‌های طرفدار این دو بلوک نیز مبتنی یکی از آن‌ها بود، افزود: در دوران این دو ابرقدرت هیچ جنگی منجر به تشکیل کشور جدیدی نشده است چراکه آن‌ها خود مدیریت بحران می‌کردند.

امیر نصیرزاده ادامه داد: در چنین شرایطی یک قطب جدید بر پایه و اساس دین به رهبری حضرت امام (ره) تشکیل شد که برای اولین بار دین و دنیا را در کنار هم داشت و تمام تفکرات دو ابرقدرت شرق و غرب را به چالش کشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی طبیعتا ابرقدرت‌ها نمی‌توانستند انقلاب اسلامی را تحمل کنند، تصریح کرد: به همین دلیل شروع به ایجاد اختلافات قومیتی، تجزیه طلبانه، تروریسم و گروهک‌های تروریستی و یک جنگ بزرگ هشت ساله کردند.

وی گفت: هرکدام از این موارد به تنهایی برای براندازی یک انقلاب کافی است، اما انقلاب اسلامی در عین حالیکه تمامی این توطئه‌ها و مشکلات وجود داشت، تثبیت شد و رشد کرد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را خطاب کرده اند تا آینده کشور را بسازند، ادامه داد: جوانان آینده کشور را تشکیل می‌دهند و دانشمندان و مسئولین آینده کشور، جوانان هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: جوانان باید باور و امید به آینده داشته باشند و بدانند که در مسیر آینده انقلاب باز هم با استکبار چالش خواهیم داشت، اما این چالش‌ها متفاوت خواهند بود.

وی عنوان کرد: زمانی ما را به دلیلی تعطیلی سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی تحریم کردند، اما امروز به دلیل حضور در مرز‌های رژیم صهیونیستی تحریم شده ایم.

امیر نصیرزاده با اشاره به سفر هفته گذشته فرمانده نیروی هوایی نیکاراگوئه به ایران، گفت: در دیدار با این فرمانده، به او گفتم شما میگ ۲۱ دارید؟ گفت که میگ-۲۱ فقط در نشریات آمده است، اما در حقیقت هیچ وقت به ما تحویل داده نشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی آن‌ها به طور کلی ۱۲۰۰ نفر بود، ادامه داد: فرمانده نیروی هوایی نیکاراگوئه می‌گفت که من رفتم صنایع دفاعی شما را دیدم و الان می‌فهمم که چرا امریکا از شما وحشت دارد و می‌ترسد.

وی افزود: فرمانده نیروی هوایی نیکاراگوئه گفت که انقلاب ما در نیکاراگوئه حدودا ۱۵ سال به دست غیرانقلابی‌ها افتاد و آن را به انحراف کشاندند، اما شما چهل سال است ثابت قدم مانده اید و آرمان‌های انقلاب شما پابرجا مانده است.

امیر نصیرزاده در پایان با اشاره به تلاش بیهوده دشمنان برای اجماع علیه کشورمان گفت: آمریکا امروز به دنبال ائتلاف جهانی علیه ما است که البته در آن هم به جایی نرسید چراکه کشور‌ها درباره پیروزی در برابر جمهوری اسلامی ایران تردید دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش فرمانده نهاجا انقلاب اسلامی ایران بیانیه گام دوم انقلاب امیر نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان