Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:38:46 GMT

امیریه دامغان صاحب مدرسه ۶ کلاسه خیرساز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۸۹۸

امیریه دامغان صاحب مدرسه ۶ کلاسه خیرساز می‌شود

حمیدرضا هروی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساخت این آموزشگاه، در راستای بازسازی مدرسه‌های تخریبی این بخش انجام شده است که به این منظور یکی از مدارس تخریبی شهر امیریه تخریب و با کمک خیر، بازسازی شده است.
وی اظهار داشت: این مدرسه با یک هزار متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش دکتر ناصر منصوری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هروی ادامه داد: ۵۰ درصد این مبلغ توسط فرد خیر و بقیه آن توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هزینه می‌شود. 
وی به امکانات این آموزشگاه اشاره و تصریح کرد: این ساختمان آموزشی در ۲ طبقه و با هدف تامین نیاز فضای آموزشی در دوره متوسطه اول دخترانه احداث خواهد شد. 
هروی اضافه کرد: با احداث این آموزشگاه، تعداد ۹۰ دانش آموز می‌توانند در این فضای آموزشی تحصیل کنند. 
وی افزود: با توجه به مراحل اجرایی و عمرانی طرح، پیش بینی می‌شود این آموزشگاه در شش ماه نخست سال ۹۹ آماده بهره برداری باشد. 
رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد دامغان گفت: این آموزشگاه ۶ کلاسه دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد، نمازخانه و آزمایشگاه نیز خواهد بود.
یک هزار و ۳۵۹ دانش‌آموز شامل ۷۳۹ دانش‌آموز پسر و ۶۲۰ دانش‌آموز دختر در ۳۵ آموزشگاه شهری و روستایی منطقه امیرآباد تحصیل می کنند. همچنین ۲۱۰ فرهنگی شامل آموزگار، دبیر، کادر اجرایی و آموزشی کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این منطقه را برعهده دارند.
بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه زیر مجموعه شهرستان دامغان و در ۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان قرار دارد.
/۷۴۰۸/۹۸۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیریه سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری