Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:08:22 GMT

سیمئونه: فلیکس باید به روند رو به رشد خود ادامه دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۱۷۴

سیمئونه: فلیکس باید به روند رو به رشد خود ادامه دهد

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد مهاجم جوانش باید به روند خوب خود ادامه دهد تا بهتر شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد دوشنبه در هفته نخست لالیگا با یک گل ختافه را شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم در نیمه نخست ۱۰ نفره شدند و قرمز و سفیدپوشان در نیمه دوم یک پنالتی را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوارو موراتا که تک گل بازی را به ثمر رسانده بود نتوانست از فرصتش برای دبل کردن استفاده کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: ژائو فلیکس کمی درد داشت و تصمیم گرفتیم او را تعویض کنیم. با این حال در شرایط خوبی قرار دارد. نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی را به نحوی پیش بردیم که می خواستیم. می توانستیم در موقعیت هایی که خلق کردیم به گل برسیم. در جزئیات تیم برتر نبودیم. ابتدا مولینا اخراج شد و سپس لودی. یک پنالتی به نفع مان گرفته شد که  آن را به گل تبدیل نکردیم. می‌دانستیم ختافه تا پایان رقابت می‌کند.

پنالتی که به نفع اتلتیکو اعلام شد با حرکت فلیکس به دست آمد. بازیکنان ختافه در نهایت توانستند در محوطه جریمه با خطا مهاجم جوان پرتغالی را متوقف کنند. سرمربی اتلتیکومادرید در این رابطه اظهار کرد: اگر پنالتی که از دست رفت را در نظر نگیریم از موارتا انتظار چنین بازی را داشتم. او تمام تلاشش را کرد و باعث شد بازیکنان حریف عقب نشینی کنند. یک گل زیبا به ثمر رساند و خطرساز ظاهر شد. فلیکس برابر تیمی قرار گرفت که از لحاظ دفاعی خوب کار می کند. این تیم در نیمه اول به بازیکن مان فضا نداد. با این حال فلیکس در یک موقعیت فردی توانایی اش را نشان داد. باید به این روند خوبش ادامه دهد و بهتر شود. خطاهای زیادی که رویش انجام می‌شود مرا نگران نمی‌کند.

سرمربی آرژانتینی درباره امضای قرارداد با رودریگو گفت: نمی توانیم درباره او صحبت کنیم چون اکنون برای والنسیا بازی می کند. تا پایان نقل و انتقالات توجه مان روی بازیکنان است و همه نگران این موضوع هستند. بهتر است این جا به جایی ها پیش از شروع لالیگا بسته شود.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره پنالتی زدن موراتا اظهار کرد: خرمن پنالتی زن‌های تیم را انتخاب می کند و موراتا برگزیده شده بود. دروازه‌بان حریف واکنش خیلی خوبی در ضربه پنالتی داشت. بازی امروز آسان نبود. برابر تیمی بازی کردیم که رقابت کردن مقابلش سخت است. ختافه یک سبک خاص و تعهد قوی دارد که آن را به بازی شان انتقال می‌دهد. فصل گذشته این موضوع را نشان داد. امروز ما پیروز شدیم و به سختی این برد به دست آمد. شاید در ۲۰ دقیقه پایانی باید بیشتر توپ و میانه میدان را در اختیار می‌گرفتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ديگو سيمئونه ژائو فلیکس اتلتيكومادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسین درخشانى، مهدى کریمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.



ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید، اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.



در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید.



بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.



پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.



علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.



در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.



در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.



در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.



ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد