Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:36:50 GMT

شیراز میزبان مسابقات رپنر قهرمانی استان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۲۵۸

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی شهرستان شیراز در این دوره از رقابت‌ها که همراه با اجرای حرکات  استقامتی رشته رزمی رپنر در شهرستان شیراز برگزار شد، بیش از 100 ورزشکار از  بانوان ورزشکار در پنج رده سنی باهم  به رقابت پرداختند و تیم های شرکت کننده در مسابقات به ترتیب زیر موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند:

مقام اول به باشگاه های جوان، شهدای سعدی ، غدیر و شهروند به سرپرستی  مرضیه ملایی ، تیم باشگاه مشتاق به مسئولیت سرکار  مریم ایمانی مقام دوم و مقام سوم این دوره از مسابقات هم به شرکت کنندگان باشگاه شهدای رهپویان وصال و فرهنگسرای قرآن و عترت زیرنظر مریم نجاتی اختصاص یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات خانم فرجام نیا به عنوان ناظر و ملیحه فقیهی، مرضیه مولایی، مریم نجاتی ،مرضیه کتابی و زهرا قانع بعنوان داور در این مسابقه حضور داشتند.

 شایان ذکر است  مجموعه ای از تکنیک های فنی بدلی ، سرعتی ، قدرتی ، جهشی ،دفاع با چوب ، چاقو ، دفاع شخصی،تکنیک‌های فرم و شکستن اجسام سخت در رشته رزمی رپنر مورد استفاده قرار می گیرد و هنرجویان با  پرداختن به این تکنیکها به افزایش  توان ذهنی و قدرت جسمی می پردازند .

مسئول برگزاری مسابقات خانم مریم ایمانی درپایان ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از همکاری هیات ورزشهای رزمی ّشهرستان، مدیران و مسئولان ورزش وجوانان تقدیر کرد .

وی با اظهار رضایت از سطح بالای مسابقات  بانوان در رشته رپنر خواستار مشارکت بیشتر بانوان در ورزش های رزمی برای افزایش سلامت تن و روان جامعه زنان شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه رقابت روابط عمومی زهرا شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری