Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:55:04 GMT

گوجه ارزان شد، اما رب گوجه‌ همچنان گران است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۶۵۱

گوجه ارزان شد، اما رب گوجه‌ همچنان گران است

رئیس اتحادیه میوه و سبزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار مملو از میوه است ضمن آنکه قیمت محصولاتی همچون گوجه‌فرنگی و پیاز نزولی شده است.

به گزارش مشرق، اسدالله کارگر ، اظهار کرد: خوشبختانه در هیچ محصولی بازار با کمبود مواجه نیست و از تمام نقاط کشور محصول به میادین میوه و تره‌بار وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی و کیفیت محصولات خوب ارزیابی می‌شود و محصولات نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردارند زیرا در سال گذشته سردرختی‌ها در این فصل دچار آسیب شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اختلاف قیمت ۴۰ درصدی سامانه ۱۲۴ با نرخ بازار +عکس

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه در سال جاری باغات دچار آسیب و آفت‌زدگی نشده‌اند، گفت: در حال حاضر قیمت میوه متاثر از تورم اقتصادی نسبت به سال گذشته، افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کارگر در رابطه با گوجه‌فرنگی و پیاز بیان کرد: قیمت گوجه‌فرنگی و پیاز روند نزولی به خود گرفته و خوشبختانه کمتر از قیمت معمول گذشته به فروش می‌رسد و این در حالی است که این دو محصول در گذشته نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هر ساله در این مقطع زمانی قیمت گوجه‌فرنگی روند نزولی به خود می‌گیرد  اما جای تعجب است که چرا قیمت محصولات تولیدی از گوجه‌فرنگی همچون رب روند کاهشی به خود نگرفته است.

 بررسی‌ها از سطح شهر نشان از آن دارد که در حال حاضر هر کیلوگرم سیب گلاب به طور میانگین به قیمت ۸ هزار تومان، انگور ۸ تا ۱۰ هزار تومان، آلبالو ۱۰ هزار تومان، شلیل ۱۰ هزار تومان، گیلاس ۱۹ هزار تومان، انواع هلو ۱۰ هزار تومان، گلابی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، لیموترش ۱۳ هزار تومان، گوجه‌فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، خیار ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب‌زمینی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و پیاز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی رب گوجه کاهش قیمت گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ریزش سنگین قیمت تارا، پژو پارس، هایما و ساینا