Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@23:27:02 GMT

برنامه های جشن « روز ملی مروست » اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۶۸۹

برنامه های جشن « روز ملی مروست » اعلام شد

نشست هماهنگی برنامه های جشن « روز ملی مروست » با اعلام برنامه های جنبی این جشن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هماهنگی برنامه های روز ملی مروست با حضور مسئولان بخش مروست برگزار شد و برنامه های جنبی این برنامه اعلام شد.

حجت فلاحتی  با بیان اینکه جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست با اجرای برنامه‌های مختلفی پیگیری و دنبال خواهد شد خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها جشنواره غذاهای محلی است که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره ملی فرهنگی و هنری روز مروست با اشاره به اینکه در جشنواره غذاهای محلی که یکی از برنامه‌های جشنواره ملی روز مروست برگزار می‌شود، بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است افزود: پخت انواع شیرینی، ترشی، آش، دسر و سالادهای محلی، نان‌ها (کرنون، تیره، شیرین و...) دمنوش‌های گیاهی منطقه، کیک‌های محلی، دوشاب و سایر غذاهای محلی در این جشنواره انجام خواهد گرفت.

وی به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: شهر مروست و بخش‌های آن دارای محصولات کشاورزی مختلفی هستند که اگر از سوی سرمایه گذاران توجه ویژه‌ای به آن صورت پذیرد بدون شک می‌تواند اثرات مثبتی را برای منطقه و افرادی که در این خصوص سرمایه گذاری می‌کنند داشته باشد.

فلاحتی محل برپایی جشنواره محلی را در بافت تاریخی و قنات زیبای روستای هرابرجان مروست و به میزبانی دهیار و شورای اسلامی روستای هرابرجان عنوان کرد و اذعان داشت: به نفرات برگزیده هدایای نقدی و به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر اردبیل گلپایگان غدیر خراسان جنوبي بیرجند روزنامه عید غدیر خم خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روز ملی مروست شبستان یزد برنامه های جنبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان