Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جباری گفت: حقیقت واقعه غدیر به عنوان مسئله مهم اعتقادی بدرستی تبیین شود تا همگان با این واقعه مهم تاریخی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام « سید عربعلی جباری»  شامگاه یکشنبه ( 27 مرداد ماه) بعد از به نمایش گذاشتن واقعه غدیر در منطقه زاغمرز بهشهر در بین مردم اظهار کرد: غدیر، میثاق دوباره با ولایت است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بهشهر ، تبیین واقعه غدیر را عامل وحدت و برادری در جامعه دانست که باید به این مهم اهتمام ویژه شود.

 

وی غدیر را از جمله مسائل اعتقادی دانست و یادآور شد: ترویج غدیر و پیام غدیر در جامعه امری مهم و لازم است که موجب اتحاد بیشتر در جامعه و گسترش ولایتمداری می شود.

 

حجت‌الاسلام جباری افزود: ولایت امام علی(ع) توسط رسول اکرم(ص) در آخرین حج، دارای اهمیت بالایی بود که در غدیر، پیام ولایت امام علی(ع) به جهانیان مخابره شد.

 

وی تصریح کرد: ولایت امام علی(ع) مهمترین پیام غدیر در آخرین حج رسول اکرم(ص) بود که با اعلام این پیام، رسالت حضرت رسول انجام شد و اکنون هم باید تلاش شود تا بازسازی واقعه غدیر موجب گسترش فرهنگ ولایت‌پذیری ‌شود.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر اردبیل گلپایگان غدیر خراسان جنوبي بیرجند روزنامه عید غدیر خم خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر امام جمعه بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود