Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نیکخواه بهرامی در جریان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال به جام جهانی ۲۰۱۹ چین که امروز دوشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، گفت: تیم ملی بعد از لیگ یک دوره استراحت کافی گذراند و سپس وارد تمرینات شد. ملی پوشان در چند هفته ابتدایی تمرینات پرفشاری داشتند و این گونه به مرور به آمادگی لازم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سه تورنمنت اخیری که تیم ملی بسکتبال در آنها شرکت داشت، خاطرنشان کرد: پرتغال، روسیه و یونان تورنمنت هایی بودند که در آنها شرکت کردیم. سطح این تورنمنت ها سخت تر از همیشه بود . بازی به بازی ملی پوشان ارزیابی شدند و هر یک از بازی ها به نوبه خود در افزایش سطح آمادگی آنها تأثیرگذار بود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با تأکید بر اینکه بسکتبال و ملی پوشان ایران چیزی از اروپایی ها کم ندارند، تصریح کرد: زبان بسکتبال در همه جای دنیا ثابت است، فقط اینکه اروپایی ها به لحاظ روحی و فیزیکی آماده تر از ما هستند، تنها همین موضوع باعث تفاوت میان بسکتبال ایران و آسیا با اروپا شده است، در حالی که اروپایی ها هم تمریناتی دارند که ما انجام می دهیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: اگر نترسیم و با اعتماد به نفس پیگیر تمریناتمان باشیم می توانیم به سطح بسکتبال اروپا برسیم.

نیکخواه بهرامی با اشاره به دیدار اخیر تیم ملی بسکتبال مقابل یونان گفت: بعد از این بازی صحبت های زیادی مطرح بود که به واسطه آن پالس های منفی زیادی برای تیم ملی ایجاد شد. در کل همین مسائل است که باعث ترس فدراسیون و مربیان از برگزاری برخی از دیدارها می شود، در حالیکه همین تیم یونان قبل از ما تیم های بزرگ دیگری را شکست داده بود.

این ملی پوش بسکتبال ایران به پیشینه حضور در المپیک اشاره کرد و گفت: پیش از شرکت در المپیک پکن با تیم های بزرگی بازی داشتیم و نتیجه همه آنها را هم واگذار کردیم، در المپیک هم مقابل حریفان شکست خوردیم اما بعد از آن در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشته و قهرمان شدیم. می خواهم بگویم نتیجه دیدارهای بزرگی که در قالب میادین تدارکاتی و المپیک داشتیم، با وجودی که با باخت همراه بود، برای ما تجربه ای ایجاد کرد که به حضور موفق در جام ملت ها کمک کرد، بنابراین نباید نسبت به دیدارهای تدارکاتی و نتایج آن انتقاد زیادی مطرح شود.

نیکخواه بهرامی با ابراز امیدواری از اینکه تجربه دیدارهای تدارکاتی برگزار شده کمک حال تیم ملی در جام ملت ها شود، تصریح کرد: ما به خودباوری رسیده ایم و هیچ چیز هم برایمان دور از دسترس نیست، حتی این شانس را داریم که از مرحله مقدماتی صعود کنیم.

کد خبر 4696503 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی پرتغال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس

هر سه تیم قهرمان سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در صدر جدول امتیازی در لیگ‌های معتبر قرار گرفته‌اند.

طرفداری | اینتر با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت بیش از 8 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 89 امتیاز از 35 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore هم اینتر صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا رئال مادرید در صورت برتری در بازی بعدی خود می‌تواند این صدرنشینی را از نراتزوری پس بگیرد. نکته جالب در مورد این رده‌بندی حضور سه تیم قهرمان لیگ‌های سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در بین سه تیم برتر این جدول امتیازی است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 87 امتیاز از 34 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 84 امتیاز از 32 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به تیم اینتر و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی