Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:24:34 GMT

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن ویژه عید غدیرخم در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۲۲۵

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن ویژه عید غدیرخم در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری بیش از یک‌هزار جشن در شب و روز غدیر در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این ایام بیش از ۳۰۰ روحانی در سراسر استان کار تبلیغ انجام می‌دهند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عید غدیر اختصاص به قشر و یا صنف خاصی ندارد، همان گونه که حج برای همه مردم است غدیر هم متعلق به همه مسلمانان و همه بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) بین اهل تسنن شناخته‌ شده است، ادامه داد: ایشان عامل وحدت در بین مسلمانان است و همه برادران اهل تسنن و تشیع سفارش پیامبر (ص) درباره امام علی (ع) را قبول دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان واقعه غدیر خم را نقطه عطفی در تاریخ بشریت دانست و گفت: در این واقعه آخرین پیامبر خدا اولین امام را معرفی کرد که این مهم‌ترین رخداد تاریخ است.

مولودی خوانی حمید علیمی به مناسبت عید غدیریمن| جشن‌های باشکوه «عید غدیر» در صنعاء و دیگر استان‌ها برگزار می‌شوداصفهان| توزیع 90 هزار پرس غذا در عید غدیر؛ اطعام روز عید غدیر باید نهادینه شود

وی از برگزاری بیش از یک‌هزار جشن در شب و روز غدیر در استان خبر داد و اظهارداشت: این جشن در مکان‌هایی مانند مساجد، هیئت‌ها، اماکن مذهبی و حتی در برخی از مجتمع‌ها برگزار می‌شود.

ولی نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این ایام بیش از 300 روحانی در سراسر استان کار تبلیغ انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: هم‌زمان با سراسر استان برنامه‌های مختلفی در ایام قربان تا غدیر در شهرهای سیل‌زده استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اتان از برپایی صدها ایستگاه صلواتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری کرسی تلاوت قرآن در شهرهای مختلف در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: در دهه امامت و ولایت جشن‌های فروانی در شهرهای استان برگزار شد که این برنامه‌ها در شب و روز غدیر از شکوه بیشتر برخوردار خواهد شد و استان یکپارچه حال و هوای غدیری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: تلاش می‌کنیم به مناسبت برگزاری این اجلاسیه، دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب نیز اتفاق بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد